Dezvoltare personală, Lifestyle — decembrie 23, 2014 at 21:22

Vinul si personalitatea femeilor

by

Se ştie că lumea femeilor nu este niciodată pictată în alb şi negru… că lucrurile capătă amploare atunci când sunt filtrate prin raţiunea unei femei … şi …că orice trăire şi senzaţie… care va marca o femeie… nu poate fi altfel decât intensă.

De aceea… în societatea modernă… vinul joacă un rol important în viaţa femeilor… conturând un anumit stil şi oferindu-le posibilitatea de a-şi exprima liber personalitatea.

VIN
De cele mai multe ori… se spune despre femei ca sunt firi deschise… sociabile… care savureaza orice moment… si care prefera compania oamenilor in locul solitudinii. Acest lucru sta la baza contextului in care este stimulat consumul de vin.
In timp ce barbatii aleg sa bea vin in intimitate… avand o motivatie personala… femeile pot fi adeseori influentate de conjunctura sociala.
Vinul nu discrimineaza cand vine vorba de degustare… femeile putand sa gaseasca aceeasi placere intr-un pahar de vin… precum o fac barbatii.
Un pahar de vin în mâna unei femei devine o reprezentare simbolică a identităţii sale.
Totusi… doamnele consuma vinul altfel decat domnii… si au si alte preferinte in materie de soiuri.
Daca initial exista impartirea barbati – vinuri rosii… femei – vinuri albe, doamnele au intrat puternic in piata vinurilor… au degustat ce e de degustat … si acum se impart in 6 tipologii.

Curioasele:
aceasta categorie ocupa 24% din totalitatea femeilor care beau vin. Curioasele au intre 40 si 50 de ani, apreciaza vinurile albe, dar si pe cele rosii, dar sa fie stilate si elegante. Beau vin in timpul mesei, in timpul unei gustari si cand ies cu prietenii, iar consumul este destul de ridicat.

Traditionalistele:
22% din totalul femeilor, cu varsta intre 55 si 65 de ani. Prefera vinul rosu si niste soiuri de incredere pe care le-au gustat deja si in care au incredere. De obicei, beau un pahar de vin acasa.

Lejerele:
17% din total, femei cu varsta intre 30 si 40 de ani, care prefera vinurile roze si vinurile albe, variantele mai usoare ale acestei bauturi care le ofera un statut la moda in societate. Beau vin si acasa si cand ies, dar consumul este scazut.

Entuziastele:
15% din totalitatea femeilor, nu intra la o categorie de varsta clar definita. Acestea sunt femeile care beau orice tip de vin daca nu e un brand ieftin sau care sa nu le ofere o anumita pozitie in randul consumatorilor. Consumul este ridicat in cazul acestor femei.

Tinerele:
11% din total, femei cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani. In aceasta categorie, consumul este scazut, preferintele fiind mai degraba pentru consumul de bere. Aceste femei beau vin cand ies in oras si cand vor sa faca o declaratie de stil cu un vin fresh care le confera atitudinea vanata.

Indiferentele:
tot 11% din totalitatea femeilor, nu se incadreaza intr-o anumita categorie de varsta si nu gasesc nimic special in a bea vin. Totusi, daca e sa bea, vor prefera vinul rosu.

Făcând o paralelă între femei şi vin… nu putem ignora faptul că există atât de multe asemănări, de la complexitatea şi rafinamentul lor,… până la efectul acestora asupra bărbaţilor.

Femeile sunt ca vinurile: diverse… puternice sau slabe… dar care nu încetează să te surprindă!

Mariana Ionescu

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page