Fashion - Tendinţe, Lifestyle — mai 18, 2013 at 17:01

TOCURILE – calvarul unora, deliciul altora!

by

„Tocurile au fost făcute pentru ca femeia să calce lumea în picioare într-un mod elegant.”

toc

            Când spunem vară, soare, mare, piscină și bronz implicit spunem și serile de vară, cluburi deci și.. TOCURI.  Da, tocurile care sunt nelipsite din orice ținută. Ele sunt elementul forte care dau atâta eleganță unei femei dacă sunt purtate la momentul potrivit. Însă tot aceste tocuri pe care noi le iubim și dacă am putea le-am purta în orice moment al zilei, tot ele ne fac atâta rău. Tocurile nu ne afectează doar sănătatea picioarelor, ci și a spatelui, a coloanei vertebrale și chiar și a creierului.

Din cauza tocurilor înalte, picioarele alunecă în faţă, iar întreaga greutate a corpului este susţinută de degete, fiind favorizată apariţia durerilor şi bătăturilor. Ţinând cont de aceste neplăceri, este bine să optăm pentru încălţări care au tocul de cel mult 5 centimetri sau să alegem încălţăminte cu talpă groasă uniformă, la care partea din faţă să fie bine fixată pe picior.

tocuri 1

Dacă tocurile sunt purtate pe tot parcursul zilei, mai multe săptămâni la rând, mușchii se micșorează cu aproximativ 13% și devin mai slabi. Ca rezultat, atunci când se trece la pantofi cu talpă plată, mușchii gambei sunt forțați să se întindă, provocând durere.

Însă sunt câteva trucuri pe care am putea să le folosim împotriva durerilor infernale cauzate de tocurile prea înalte. Iată ce ar trebui să facem:

gambe: este bine să facem exerciții de întindere ale gambelor după ce ne dăm jos pantofii, căci acestea sunt supuse presiunii din cauza călcâiului, care este poziționat mai sus decat în mod normal;

glezne: este indicat să incorporăm în programul nostru exerciții care să întărească gleznele, căci mersul pe tocuri cui nu este deloc ușor pentru acestea, supunându-le la o presiune mare;

tocuri 2

echilibrul: cand ne ridicăm pe tocuri avem nevoie de un echilibru mai bine definit, ceea ce înseamnă că o mulțime de mușchi trebuie să fie în formă maximă. Poți pune presiune asupra zonei lombare, așa că niște exerciții petru acea parte a corpului sunt indicate. Și abdomenul joacă rolul său, mai ales atunci când te dezechilibrezi și vrei să ajungi la poziția inițială pentru a nu te lovi.

Florentina Ivan

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.