Dezvoltare durabilă, IMM şi Afaceri — mai 4, 2013 at 12:47

STRATEGIA CONSILIULUI NAŢIONAL AL ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ŞI MIJLOCII DIN ROMÂNIA 2012 – 2016

by

Strategia CNIPMMRSTRATEGIA CONSILIULUI NAŢIONAL AL ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ŞI MIJLOCII DIN ROMÂNIA 2012 – 2016

Sectorul de Întreprinderi Mici şi Mijocii din România se prezintă ca fiind unul în
expansiune, cu un rol din ce în ce mai important în ansamblul economiei. Astfel, se apreciază că în condiţiile economice actuale şi în perspectivă IMM-urile sunt singurele care pot genera locuri de muncă şi deci, dezvoltarea economică, este direct legată de acestea. Evoluţia acestui sector este surprinsă de şapte indicatori de bază (interpretaţi în dinamică), atât ca valori absolute cât şi relative. Aceşti indicatori sunt: numărul de întreprinderi, numărul de angajaţi, valoarea adăugată, productivitatea aparentă a muncii, înclinaţia spre
investiţii, indicele aprecierii întreprinzătorilor şi capacitatea managementului de a face faţă crizei.

STRATEGIE-CNIPMMR-2012-2016 pdf

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.