Evenimente, Ultimile Știri — februarie 16, 2017 at 15:58

S-a dat startul Târgului de Turism al României 2017

by

Romexpo găzduiește între 16 și 19 februarie ediția de primăvară a Târgului de Turism al României! Cel mai mare eveniment autohton dedicat industriei turismului este cu atât mai important cu cât 2017 este Anul Internațional al Turismului Durabil pentru Dezvoltare.

targul de turism 2017Târgul de Turism al României este organizat şi găzduit de Romexpo, în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC)!

Peste 250 de agenții de turism și tour-operatorii din 14 țări (Austria, Bulgaria, Croația, Egipt, Federația Rusă, Grecia, Israel, Moldova, Palestina, Polonia, Republica Dominicană, România, Turcia și Ungaria) stau la dispoziția vizitatorilor pentru a crea împreună cu aceștia vacanțe personalizate în funcție de bugetul și preferințele fiecăruia.

De asemenea, trebuie menționată prezența Ministerului Turismului la Târgul de Turism al României, ediția de primăvară a acestui an, marchează trecerea de la abordarea convențională a turismului la crearea de experiențe multisenzoriale, bazate pe specificitatea și unicitatea României ca destinație turistică, prin stimularea tuturor simțurilor turistului vizat.

Conceptul standului și haina creativă a comunicării o reprezintă misterul. Promisiunea misterului se va completa cu promisiunea „călătoriei în timp”, prin experimentarea miturilor, obiceiurilor ancestrale și explorarea locurilor în care legendele sunt vii în conștiința populară. Din această perspectivă, vizitatorii standului național, din cadrul Târgului de Turism al României, vor fi familiarizați pe parcursul celor patru zile cu povestea de dincolo de obiectiv turistic, prin împărtășirea experiențelor și a specificului românesc.

În contextul în care tehnologia a devenit parte din viața noastră cotidiană și o societate digitală s-a format, s-a conturat și continuă să se perfecționeze, iar „storytelling-ul” reprezintă cel mai bun vehicul de comunicare, povestea din spatele destinațiilor turistice ale României va fi transmisă cu ajutorul instrumentelor de marketing moderne și interactive.

Simțul vizual al vizitatorilor standului național va fi stimulat printr-o prezentare de modă inspirată din arta populară, precum și prin ateliere de arte vizuale. Va fi încurajată folosirea gusturilor și aromelor românești ca ofertă turistică gastronomică și vor fi promovate meșteșugurile tradiționale, prin sesiuni interactive de încondeiat ouă, țesut, cojocărit și olărit.

Vizitatorii vor descoperi oferte early-booking, last minute, pachete turistice pentru litoralul românesc, grecesc sau bulgăresc pentru vara acestui an, city-breakurile în marile capitale europene, oferte pentru petrecerea Sărbătorilor Pascale departe de agitaţia oraşelor, dar şi reduceri pentru destinaţii exotice în vogă precum Insulele Canare, Republica Dominicană, Maldive, Thailanda, Bali sau Seychelles.

Expozanții și-au îndreptat atenţia şi anul acesta către iubitorii de vacanţe pe frumoasele meleaguri româneşti, punând la dispoziţia vizitatorilor oferte pentru călătorii în Maramureş, în ținuturile unice ale Harghitei și Covasnei, drumeţii prin Apuseni, excursii în Delta Dunării sau promoții pentru petrecerea vacanței de vară pe litoralul Mării Negre.

Zonele turistice din România sunt reprezentate prin Consilii Judeţene din Bistrița, Brașov, Brăila, Buzău, Cluj, Dâmbovița, Harghita, Hunedoara, Maramureș, Neamț, Satu-Mare, Sibiu, Suceava și Timiș.

Reprezentanți ai orașelor Amara, Bistrița, Covasna, Făgăraș, Mangalia, Mehedinți, Oradea, Piatra-Neamț, Satu-Mare, Sibiu, Târgu-Neamț, Târgoviște, Techirghiol și ai comunelor Turia, Molivisu și Miroslava vor prezenta vizitatorilor cele mai frumoase peisaje autohtone și îi vor binedispune prin muzica şi dansurile specifice zonei din care provin.

Un moment important al primei zile a TTR 2017 este prezentarea standului Ministerului Turismului. În cadrul acestui moment gazdele au pregătit o poveste interactivă, ce ne va conduce într-o călătorie pe întreg teritoriul României.

Pe lângă experienţa multisenzorială, care poate fi trăită în aceste zile de către cei prezenți în standul național, vizitatorii vor putea participa la concursul  #TraiestePovesteaRomania.

turism romania 2017În vederea promovării autenticității, diversității și valorilor tradiționale, în cea de-a doua zi a manifestării expoziționale, oaspeții noștri se vor putea bucura de un recital de excepție susținut de către domnul Nicolae Voiculeț, ambasador al turismului românesc.

Pentru a recrea experiența autentic românească, în cadrul standului național va avea loc prezentarea unei colecţii de modă de inspiraţie tradiţională, marca creatoarei bistriţene de artă populară Virginia Linul.

Pe parcursul târgului, la standul Ministerului Turismului vor avea loc sesiuni interactive de încondeiat ouă, expoziţii de icoane pe sticlă, artă populară şi sculptură, programe artistice oferite de către ansambluri folclorice din întreaga ţară : Ansamblul Folcloric Profesionist Drăgan Muntean aflat în subordinea Centrului de Cultură şi Artă al Judeţului Hunedoara, Ansamblul de dansuri populare şi orchestra Plaiurile Mioriţei al Centrului de Cultură şi Artă din Buzău, Ansamblul folcloric din Buziaş, Ansamblul profesionist Dor Românesc din Bistriţa, Ansamblul folcloric Drăgăicuţele de la Clubul Copiilor Berca (Buzău) și Ansamblul Naţional Folcloric Transilvania din Maramures.

#TraiestePovesteaRomaniei

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page