Lifestyle, Sănătate — iulie 18, 2013 at 14:39

PROGRAM PENTRU UN ABDOMEN FERM

by

ralucaAbdomenul plat este dorit atat de barbati,cat si de femei,nu numai din considerente estetice,cat si din punct de vedere al sanatatii,grasimea abdominala fiind extrem de periculoasa sufocand practic organele vitale.

Cea mai simpla regula pe care o poti pune in practica incepand din acest moment este sa bei cat mai multa apa,sa mananci fructe si legume proaspete sau fierte cu ajutorul vaporilor.

Evita bauturile acidulate,alcoolul sau apa carbogazoasa.

Mananca incet alimentele pentru a evita balonarea si vei avea o senzatie de satietate.Este bine a consumi multe fibre si sa bei ceaiuri care favorizeaza tranzitul intestinal si previn balonarile.

Cateva sfaturi pentru dieta:

-consuma proteine la fiecare masa,oul,carnea slaba,branza de vaci,sunt surse excelente de proteine si te vor ajuta sa te saturi mai repede;

-inlocuieste laptele dulce cu iaurt,de preferat degresat,elimina indulcitorii;

-intre mese consuma fructe sau legume crude;

Singurele metode de a elimina tesutul adipos sunt alimentatia hipocalorica,combinata cu exercitiile fizice foarte intense,astfel vei avea mai putin tesut adipos in fiecare zona a corpului,nu doar pe abdomen.

Insista mult pe partea cardio,dar nu neglija exercitiile fizice.Incearca sa alternezi un antrenament cardio,cu unul de exercitii fizice,in care sa lucrezi toate grupele de muschi,cu scopul de a capata un tonus muscular,de a intari articulatiile,imbinand antrenamentul cu greutati,cu cele ce implica propria greutate.

Cu cat exercitiul implica mai multe grupe muscular,cu atat el va fi mai solicitant pentru organism.

Inca o data,trebuie spus ca nu exista o reteta miraculoasa,ci doar un stil de viata sanatos.

Instructor aerobic,
Raluca-Ioana Anghelache

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page