Comunicate de presă — octombrie 20, 2016 at 14:08

Primăria Călarași: Reguli privind eliberarea cărților de identitate

by

imagine-articol0_40118Primăria Municipiului Călărași, prin Serviciul Public Comunitare de Evidență a Persoanelor, anunță faptul că, cetățenii au obligația să solicite eliberarea unei noi cărți de identitate cu cel puțin 15 zile înainte de expirarea termenului  de valabilitate al actului de identitate deținut, dar nu mai mult de 180 zile, în termen de 15 zile de la producerea unor modificări sau, în cazul minorilor, în termen de 15 zile de la împlinirea vârstei de 14 ani.

Pe această cale Biroul de Evidență a Persoanelor, cu sediul în Strada Progresul, nr. 23, invită cetățenii să se prezinte în cel mai scurt timp posibil la sediul instituției și să solicite intrarea în legalitate, în sensul eliberării unor acte de identitate, în cazul tinerilor care au împlinit vârsta de 14 ani, precum și în cazul persoanelor care dețin acte de identitate cu termenul de valabilitate expirat sau urmează să expire în perioada imediat următoare, au actul de identitate deteriorat, pierdut, furat, distrus sau anulat; și-au modificat numele sau prenumele (prin căsătorie, divorț, adopție, schimbare de nume pe cale administrativă); și-au schimbat domiciliul; locuiesc pe o stradă cu denumirea schimbată sau cu imobilul renumerotat; localitatea de domiciliu are rangul schimbat ori a fost rearondata unei alte unități administrativ-teritoriale; fotografia din actul de identitate nu mai corespunde cu fizionomia titularului; au atribuit un nou CNP.

Totodată, reamintim cetățenilor programul de lucru cu publicul:

Luni, Marți, Joi 08:00-16:00

Miercuri 08:00- 18:30

Vineri 08:00-13:30.

Menționăm faptul că nerespectarea dispozițiilor legale constituie contravenție și se sancționeaza după caz, cu amenzi cuprinse între 40 Lei-80 Lei.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.