Fashion - Tendinţe, Lifestyle — august 7, 2019 at 12:04

Premieră românească: Tudor Tailor a lansat o aplicație 3D prin care poți crea propriul design de pantofi bărbătești. Cum funcționează tehnologia?

by

După inaugurarea primului showroom în afara țării, iată că businessul românesc reinventează experiența de cumpărare online și aduce o tehnologie unică pe piața românească: o aplicație 3D care le permite utilizatorilor să “probeze” produsele dorite și să-și personalizeze pantofii bărbătești la comandă, în câteva minute, direct pe site-ul companiei.Tudor Tailor a lansat, în premieră în România, această tehnologie de customizare a designului pantofilor made to order pentru a oferi clienților posibilitate de a-și alege exact produsele de care au nevoie pentru a le reflecta stilul, personalitate, eleganța în orice ocazie specială. Cu această inovație în industria fashion națională, compania aduce un suflu nou pe piață și propune clienților o experiență interactivă și plină de posibilități creative.

Despre tehnologia 3D am discutat cu Alin Copîndeanu, CEO și co-fondator Tudor Tailor:

Deși suntem un brand care promovează valorile și eleganța clasică autentică, mereu am acordat o atenție specială digitalizării și am reușit să implementăm cele mai noi tehnologii pentru a oferi o experiență cât mai complexă și mai placută, în același timp, clienților”.  

Cum personalizezi pantofii, în aplicație?

Utilizatorii beneficiază de o varietate de opțiuni și combinații de culori și materiale de calitate, pentru diferite tipuri de încălțăminte, fie pentru ceremonii, fie pentru ținute office sau business, fie pentru stilul de zi cu zi. Acest tool online de pe site-ul Tudor Tailor oferă diferite filtre și categorii prin care clientul ajunge instant din rolul de simplu cumpărător în cel de creator, alegând singur designul acestora, în câteva minute.

“Dorim să inovăm și să îmbunătățim experiența clienților noștri. Aplicația pe care am dezvoltat-o este intuitivă, simplu de folosit și îți permite să vezi și să modifici modul în care vor arăta pantofii. Prin prezentarea pantofului într-un mediu tridimensional, îl poți analiza și customiza în detaliu, din orice unghi dorești”, a adăugat Alin Copîndeanu.

Aplicația online îi permite cumpărătorului să aleagă totul, de la materialele secțiunilor pantofului la culori, cusături și tipul de talpă, cât și detaliile prețioase care fac diferența.

Customizatorul te întâmpină cu o gamă de modele, de la Oxford și Derby la MonkStrap, Loafers și ghete, având mai multe categorii din care se poate alege. Odată ales modelul, clientul va alege tipul de vârf de pantof dorit, apoi intră în customizatorul propriu-zis. De acolo, poți începe să te joci cu aplicația și să vizualizezi pantoful”.

Motivul unei astfel de aplicații 3D în industria de modă masculină românească

Acest tip de funcționalitate înlesnește accesul utilizatorului la produsele dorite și se bazează pe tehnologii noi, prin care “probează” și testează daca ele i se potrivesc cu adevărat. Acest upgrade online specific sectorului e-commerce este cât se poate de benefică atât pentru un business de viitor cu o audiență fidelă și vânzări crescute, cât și pentru clientul român care preferă să investească în produse locale, interesante și calitative, adaptate cerințelor.

Această tehnologie simplifică nu doar procesul de cumpărare, dar și modul de lucru intern. Pentru clienți, a putea proba produsele chiar și virtual reprezintă un plus de confort și control asupra lucrurilor care îi reprezintă, în final.

“Aplicația oferă șansa unui posibil client să experimenteze o parte din experiența Tudor. Personal Tailor, înainte de a veni în magazin. În București, avem o tabletă inteligentă unde clienții își pot personaliza pantofii cu unul dintre consilieri și pot fi sfătuiți în legatură cu ce pantof li se potrivește în funcție de evenimentul la care vor participa. Domnii care doresc să experimenteze cu stilul și culorile sigur vor găsi în aplicație un asset formidabil”, a detaliat Alin Copîndeanu.

Primul test a avut loc în cadrul unei pre-lansări în showroom-ul Tudor Tailor de pe Calea Floreasca, București. Invitații serii au interacționat cu aplicația de customizare pentru a realiza propria pereche ideală de pantofi, care să reflecte stilul personal și creativitatea, și s-au bucurat de o atmosferă plină de bun-gust și eleganță.

Obiectiv de viitor: mixul de online și offline pentru o experiență personalizată internațională

Compania de costume made to measure și încălțăminte la comandă nu este la prima realizare de acest tip, care îmbină serviciile de consiliere în showroom-uri cu tehnologiile online, care este și obiectivul lor principal.

Tudor Tailor a venit în sprijinul domnilor cu cerințe dificile (o formă atipică a tălpii, monturi, mărimi mai neobișnuite etc.) cu o aplicație dezvoltată de un partener. Ea se numește FeetSizr și poate fi găsită în AppStore și Google Play. Cu un smartphone și o coală A4, clienții își pot lua singuri măsurile, care sunt preluate de aplicație, iar procesul durează maximum cinci minute.

De asemenea, bărbații activi în mediul business sau care poartă costume în mod frecvent se pot bucura de costumul hidrofob, rezistent la murdărie și lichide, care se folosește de nanotehnologie într-un mod inovator.

Anul acesta, a avut loc inaugurarea primului showroom din afara țării, în sistem de franciză, în Hasselt, Belgia, și se dorește extinderea în Europa atât offline, cât și online.

Echipa are în vedere și utilizarea tehnologiei în crearea de costume made to measure, însă serviciile oferite în showroom rămân esența businessului. “Suntem pasionați de inovație și vom continua să o promovăm în orice facem. Însă, nimic nu poate egala experiența consilierii personalizate și a conceptului clasic made to measure”, a încheiat co-fondatorul Tudor Tailor. 

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.