Ani de liceu, Cultură şi Educaţie — aprilie 6, 2015 at 09:28

Participarea elevilor de la Colegiul Agricol “Sandu Aldea” la webinarul de prezentare a Incubatorului Bizzfactory 2015

by

Trei echipe de elevi de la Colegiul Agricol “Sandu Aldea” din Călăraşi, coordonate de prof. Herghelegiu Maricica (o echipă de elevi de la cls. a X-a Ec.) şi de prof. Budu Nicoleta Laura (o echipă de elevi de la cls a IX-a C şi o echipă de elevi de la cls. a XII-a Ec. A) au intrat în competiţia Compania Anului 2015.

colegiul sandu aldeaS.C. Hedonica Move S.R.L., prof. coordonator Herghelegiu Maricica, membrii echipei: Becheru Liliana, Corbu Ionela Alexandra, Ivan Alexandru,  Mirica Daniel, Petre Adelina.

Compania Pro Viaţă, prof. coordonator Budu Laura, membri: Stan Valentina Gabriela, Neagu Denisa, Constantin Mariana.

Compania Frumuseţe şi Candoare, prof. coordonator Budu Laura, membri: Toma Valentina,

Andronescu Ana-Maria, Gheorghe Petronela, Neicov Ioan Alexandru.

Această competiţie are ca misiune dezvoltarea competenţelor antreprenoriale ale tinerilor de 15-30 de ani din Romînia şi se desfăşoară pe două secţiuni (“Elevi”, respectiv “Studenţi”) în perioada februarie – mai 2015.

Pentru înscriere, echipele au trimis către Junior Achievement Romania conceptul de business care include şi modul în care echipa interacţionează cu clienţii potenţiali şi video pitch de până la două minute în care echipa prezintă de ce ideea de afacere este o oportunitate.
Echipele de elevi s-au putut înscrie până la data de 15.03.2015 pe site-ul www.companiaanului.ro

Dorin Călin este manager de program al competiţiei Compania Anului, secţiunea elevi. Companiile elevilor se află în perioadă de incubare, urmând să fie anunţate în perioada următoare echipele selectate pentru a participa mai departe la competiţia Compania Anului 2015.

În perioada de incubare membrii celor trei echipe alături de prof. coordonatori au cules şi selectat informaţii din biblioteca virtuală pentru redactarea planului de afaceri în vederea dezvoltării companiei, atragerii de finanţatori şi au beneficiat de consultanţă de la specialişti, au popularizat ideile lor de afaceri în mass-media, pe internet şi în rândul colegilor şi a cunoştinţelor, conform cerinţelor competiţiei.

Gabriela Russu

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page