Lifestyle — august 17, 2016 at 09:07

Mazda6 va debuta in Europa in aceasta toamna si este pregatita sa provoace segmentul premium

by
  • Noua Mazda6 este pregatita sa debuteze in Europa din aceasta toamna
  • Aceasta aduce in premiera in Europa sistemul G-Vectoring Control
  • Cea mai noua generatie a Mazdei6 vine impreuna cu 3 motoare pe benzina si doua pe motorina

    Noua Mazda6 va fi disponibila pentru clientii europeni incepand din aceasta toamna. Printre altele, modelul japonez va debuta cu numeroase elemente premium dar si cu un nou sistem, numit G-Vectoring Control.

    Din aceasta toamna, segmentul premium din Europa este pregatit sa primeasca un nou membru. Este vorba de cea mai noua generatie a Mazdei6, o masina care promite sa isi incante fanii cu numeroase imbunatatiri.

    Mazda6-2012-sursa-Mazda-zaa-655x463

    Noua Mazda6 doreste in primul rand sa puncteze ideea ca nu trebuie compromisa placerea de a conduce din ratiuni practice sau de rafinament, de aceea se impune din nou in segmentul premium prin introducerea in premiera in Europa a sistemului G-Vectoring Control (GVC).

     

    Acesta este primul sistem, dintr-o serie noua de tehnologii SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, care asigura controlul integrat al motorului, transmisiei si sasiului. Cu alte cuvinte, acest sistem inovator creste performanta sasiului cu ajutorul motorului prin ajustarea cuplului in functie de directie.

    2017-mazda6-7c0e5333b32c8a35ef-940-0-1-95-1

    Daca tot suntem la capitolul propulsor, noua Mazda6 vine impreuna cu trei variante pe benzina, SKYACTIV, precum derivatele de 145 si 165 de cai putere ale motorului SKYACTIV 2.0 si varianta de 192 de cai putere a motorului SKYACTIV 2.5. Pentru fanii motoarelor diesel constructorului japonez propune doua propulsoare pe motorina, bi-turbo, de 150 si 175 de cai putere, amandoua variante ale SKIACTIV-D 2.2. Toate acestea isi vor transmite puterea rotilor fie prin intermediul unei transmisii manuale sau automate.

    2017-mazda6-7df5b333b32b0f65f4-940-0-1-95-1

    Noutatile nu inceteaza sa apara, astfel ca in cazul diesel-ului SKIACTIV 2.2, sunt introduse 3 noi sisteme pentru a creste capacitatea de reactie si pentru a reduce zgomotul propulsorului. Primul dintre acestea este High-Precision DE Boost Control si asa cum ii spune si numele, imbunatateste controlul presiunii de supra-alimentare, pedala de acceleratie devenind astfel mult mai precisa.

    2017 Mazda62017 Mazda6

    Celelalte doua sisteme, Natural Sound Smoother si Natural Sound Frequency Control, sunt responsabile pentru reducerea zgomotului motorului diesel, primul folosind un amortizor pentru a atenua zgomotul detonatiilor, iar cel de-al doilea variaza distributia motorului pentru a neutrazila undele de presiune.

    2017 Mazda62017 Mazda6

    Japonezii s-au straduit din rasputeri sa faca din noua Mazda6 un competitor serios pentru segmentul premium, iar in acest sens interiorul masinii a suferit cateva imbunatatiri. In primul rand acesta a fost mai bine izolat fonic prin reducerea spatiilor dintre panouri, sau prin laminarea geamurilor laterale si din fata.

     

    Design-ul habitaclului a fost la randul sau imbunatatit si include un volan si un head-up display nou, dar si un ecran TFT LCD de 4.6 inci.

    In ceea ce priveste tehnologiile, cea mai noua generatie a Mazdei6 propune o gama completa de elemente de siguranta pasiva si tehnologii de siguranta activa. Printre acestea amintim Traffic Sign Recognition, sau Advanced Smart City Brake Support.

  • sursa > 4tuning.ro

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page