De pe la noi, Editoriale — iulie 3, 2013 at 12:05

La Enel – respect și considerație pentru cetățean

by

IMG_8557Toate instituțiile și organizațiile din Călărași ar trebui să aibă  o asemenea interfață cu publicul.

Operativitate, transparenţă, promptitudine, receptivitate, informare – sunt câteva dintre atributele care caracterizează noua realitate la biroul de încasare a facturilor la Enel Călărași.

O atmosferă relaxată, plăcută cu toate condițiile materiale , umane și atitudinale pentru un serviciu de cea mai bună calitate.

Prin tot ce am văzut și am simțit transpare grija față de cetățean ,respectul și considerația  față de om. Sunt foarte puține locuri  în instituțiile din Călărași unde găsești așa ceva.

Aer condiționat, funcționari amabili și disponibili, simți că ai locul tău  și bineînțeles ai și scaunul tău, tehnologie de ultimă oră, progres, curățenie și ordine.

M-am simțit bine și am fost plăcut impresionat să constat că există un exemplu de bună practică  în Călărași.Toate instituțiile și organizațiile din Călărași ar trebui să aibă  o asemenea interfață cu publicul.

Brovo pentru cei care au gândit și au înfăptuit acest lucru! Voi sunteți modele, voi duceți lumea înainte.

[wzslider autoplay=”true”]

Nelu Bălașa

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.