Cultură şi Educaţie, People-Passion-Performance — noiembrie 21, 2016 at 14:41

Înființarea unui Campus inteligent în Călărași-Puncte de vedere

by

28224-shutters_article

 

Adaptat după Eltayeb Abuelyaman

 

Puncte de vedere

Înființarea unui Campus inteligent în Călărași

Un campus inteligent depinde de o strategie globală care implică oameni, facilități, și de sprijinul unei facultăți în curs de desfășurare, precum și utilizarea eficientă a tehnologiei.

Conceptualizarea ce înseamnă a fi un campus inteligent după topografie, noțiuni similare din întreaga lume.

Un campus inteligent, în conformitate cu definiția noastră, necesită cadre didactice inteligente, tehnologii inteligente, și centre pedagogice inteligente. 

 Această definiție de bază ridică câteva întrebări:

  • Ce face un profesor inteligent?
  • Ce face o sală de clasă inteligentă?
  • Din moment ce colegii, departamentele , și cursurile individuale au misiuni diverse, obiective și obiective, ar trebui să fie clone inteligente de clasă unul de altul?
  • Ar trebui să facem toate sălile de clasă pentru un campus inteligent?
  • Sunt profesorii gata să se adapteze la un mediu nou, inteligent?
  • Cum putem ajuta cadrele didactice să beneficieze de un mediu inteligent?

Trei dintre aceste întrebări sunt ușor de răspuns cu “Nu” Noi nu ar trebui să facem  toate sălile de clasă clone ci trebuie îmbunătățite din punct de vedere tehnologic, și, nu, mulți profesori nu sunt gata să profite din plin de astfel de medii. Deci, cum se ajunge la o universitate să fie inteligentă? Prin găsirea unor răspunsuri la alte trei întrebări recrutarea și dezvoltarea unor cadre didactice inteligente, obținerea și în mod eficient implementarea tehnologiei inteligente și susținerea eforturilor facultății cu ajutorul unor centre pedagogice inteligente.

 

Cadrele didactice inteligente

La cel mai înalt nivel de predare să fie pregătite cu instrucțiuni de schimb interactiv. Un profesor inteligent petrece mai puțin timp prelegeri. Cu siguranță profesorii din trecut au făcut o treabă excelentă educarea elevilor. Astăzi, multe săli de clasă includ tehnologia de instruire pentru a sprijini profesorii și abordările lor pentru pedagogie.

În mod uimitor, multe instituții universitare de licență fac angajarea de decizii bazate în principal pe implicarea unui candidat sau potențial de cercetare. Nu avem nici o idee de ce abilitatea candidatului de a preda nu este analizată cu aceiași atenție în timpul interviurilor. Cei mai mulți absolvenți de doctorat care au devenit profesori de colegiu nu au luat un curs unic în metodologiile educaționale. În cazul în care dse face angajarea, angajarea de noi cadre didactice continuă fără o pregătire pedagogică adecvată în procesul de predare inteligent? Și este evaluată capacitatea unui instructor de a utiliza tehnologia de instruire în moduri eficiente pedagogice? Stilul unui instructor de predare va fi afectat în mod semnificativ de sălile de clasă inteligente, care necesită nu numai formarea  dar și modul de a utiliza în mod eficient tehnologia, de asemenea, evaluarea adecvată a eficienței predării în noul mediu.campus

 

Evaluarea inteligentă a predării și învățării

Sistemele de evaluare de predare în curs de elaborare iau în considerare două ipoteze principale:

  • Nu există nici un singur mod corect de a preda.
  • Instructorii au obiective diferite.

Cea mai bună formă de evaluare pe care  am găsit-o este cea utilizată de evaluarea individuală de dezvoltare și educațională (IDEA) Centrul (http://www.idea.ksu.edu). Dezvoltatorii IDEA susțin abordarea lor are două avantaje majore:

  • Adaptând fiecare evaluare pentru a se potrivi obiectivelor didacticeale  instructorului.
  • Determinarea eficienței predării la progresul elevilor comparativ cu scopurile alese de către instructor.

Dezvoltarea unui sistem (SCUES) bazat pe web inteligente personalizate

Strategia noastră se bazează pe următoarele tactici:

  • Reducerea efectului factorilor externi care sunt în afara controlului instructorului. Prin evitarea întrebării nu se poate răspunde în mod obiectiv.
  • Subliniind întrebări formative care ghidează elevii pentru a evalua propria învățare.
  • Inclusiv întrebări cu privire la utilizarea echipamentelor de clasă inteligente pentru a oferi feedback oficialilor de planificare tehnologică.c75-paas-cloud-platform-2577643

 

Classrooms inteligente

 

O sală de clasă inteligentă conține video și tehnologii educaționale și auditive electronice whiteboards. Totul este scris pe o tablă electronică, informațiile sunt stocate și pot fi afișate  de la un calculator. Tabla interactivă funcționează ca un ecran de computer manipulat de un marcaj special. Noi credem că sunt o o necesitate în laboratoare, săli de clasă, biblioteci, săli de spectacol, și trebuie asigurate spații deschise, deoarece acestea permit:

  • Folosirea conținutului de curs pentru ca studenții să revizuiască și pentru feedback-ul de care poate  beneficia de la  facultate.
  • Face conținutul cursului disponibil pe site-ul profesorului de referință oricând, oriunde accesul la Internet este disponibil.
  • Utilizarea conținutului ca punct de plecare pentru un mediator în arbitrarea dezacordurilor dintre  student și un instructor.

În ciuda tuturor facilităților pe care le oferă, whiteboard electronice singure nu fac sălile de clasă sau laboratoare inteligente. Unii instructori reclamă necesitatea unui panou de control integrat pentru a utiliza placa in mod eficient. Alții adaugă o linie telefonică directă către un tehnician instruit în operarea, întreținerea, depanarea și repararea echipamentelor de clasă.

In plus, alimentatorul se face cu ajutorul unui dispozitiv de control al accesului la locul de chei tradiționale. Angajații au opțiunea de a utiliza insigne lor alimentatorului sau a amprentelor digitale pentru a obține acces la facilitățile în campus. După autentificare, dispozitivul poate debloca ușile de birou, porni luminile, pentru a regla temperatura camerei, și conecta persoana la profilul său de roaming. Acest proces elimină numele de utilizator și problemele legate de parole, inclusiv uzurparea identității utilizatorului. De asemenea, se extinde utilizarea dispozitivului de  logare prezent la clasă și angajaților la ore;întărirea  resurselor alimentatorului împotriva intruziunilor; controlul ori utilizatorii pot accesa resursele;utilizatorii autorizați de raportare care încearcă să acceseze resurse în afara ori autorizate; și încercări și probe intruși capturând “identificare a acestora.

Noi nu considerăm adăugarea de săli de clasă inteligente, laboratoare inteligente și controale de acces inteligente suficiente pentru a face un campus inteligent, cu toate acestea. Un campus inteligent necesită încă un pilon-un centru de dezvoltare pedagogică inteligentă.

 

Centrul de dezvoltare pedagogică inteligentă

 Cea mai bună investiție instituțională pentru viitorul educației este crearea unui centru de formare . Deși suportul educațional online , este disponibil rapid, studenții depășesc de obicei profesorii în ușurința lucrului cu Internetul. Profesorii, care sunt ocupați cu cercetarea și predare au timp limitat sau deloc pentru a face față tehnologiilor în schimbare rapidă. În plus, studenții sunt adesea obligați să ia cursuri noi de competențe pe care le-a pus, după numai un an în colegiu, înainte de majoritatea profesorilor lor, în unele aspecte ale tehnologiei. Unii instructori se găsesc într-un dezavantaj, deoarece elevii lor știu mai multe despre tehnologia decât se așteptau.

Este la fel de important pentru profesori de a studia și de a ține pasul cu abilități tehnologice, deoarece este pentru ei să țină pasul cu alte aptitudini profesionale. Rolul centrului pedagogic în susținerea cadrelor didactice este, prin urmare, unul major.

 

Centrele de dezvoltare pedagogică ar trebui să asigure resursele și instrumentele de care profesorii au nevoie pentru a crea o cultură de burse, creativitate, anchete și inovare. Personalul centrului trebuie să țină pasul cu inovațiile tehnologice în mediul academic pentru a sprijini în mod eficient profesorii. În plus pentru a ajuta profesorii cu planificarea, organizarea și executarea de cursuri, aceste centre ar trebui să aibă experți cu privire la personalul lor, care pot antrena profesorii  pentru a folosi sistemele de management, tehnologii de e-learning, precum și echipamente de clasă inteligente de învățare. Centrele ar trebui să păstreze, de asemenea, informații de contact pentru organizațiile profesionale și companii care oferă pregătire de specialitate, organizează ateliere, conferințe publice periodice, dețin  și oferă forumuri de discuții on-line și blog-uri relevante.smart-campus-500x500

 

Campusuri inteligente

Două condiții sunt necesare pentru un campus inteligent:

  • Conectivitate la Internet
  • Capacitatea de a utiliza resursele de calcul de oriunde în lume

Primul, realizabil prin sârmă linii sau rețele fără fir, furnizează infrastructura necesară pentru acesta din urmă. Milwaukee Scoala de Inginerie (BVM), de exemplu, oferă fiecărui elev un laptop nou, fără fir gata la înscriere și îl  înlocuiește în fiecare an.  Folosirea laptop – urilor oriunde, oricând în campusul BVM a devenit normal. Furnizarea de conectivitate wireless la resurse în cadrul campusului , a dublat productivitatea studenților în rețea.

Tehnologia utilizată pentru conectivitate la nivel mondial permite elevilor să folosească clienții subțiri (calculatoare) din diskless în campus și orice laptop sau computer personal din exterior. În ambele cazuri, o dată ce datele de conectare ale  unui student sunt autentificate, se deschide o fereastră cu un set de pictograme reprezentând servicii, aplicații și instrumente, cum ar fi Internet Explorer, Microsoft Word, Adobe Reader și instrumente CAD, printre altele. Două avantaje majore sunt oferite: un cost redus și creșterea productivității. Studenții PSU nu mai au nevoie să cumpere pachete software pentru computerele lor de origine, și nu mai trebuie să fie în campus pentru a face munca lor. Ca rezultat, PSU investighează dacă să-și păstreze laboratoarele convenționale de calculator pentru uzul studenților.

 

Concluzie

Un campus inteligent înseamnă profesori inteligenti care implementează și oferă instrumente inteligente și sprijin continuu pentru a face învățarea mai ușoară în timp ce evaluarea eficacității pedagogice se face folosind formulare de evaluare inteligente. Un campus inteligent oferă studenților săi servicii de încredere în condițiile în care oricând și oriunde accesul la Internet este disponibil. Utilizarea inteligentă a tehnologiei de instruire și de sprijin consolidează opțiunile unui campus inteligent oferite studenților și profesorilor.

 

http://er.educause.edu/articles/2008/5/making-a-smart-campus-in-saudi-arabia

 

adaptare de Nelu Bălașa

 

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.