Mâncare şi Băutură — aprilie 14, 2014 at 14:30

Gustări sănătoase pe care le poţi lua cu tine la birou

by

Te-ai plictisit de aceleaşi sandwichuri cu brânză şi roşii pe care le iei cu tine la birou? Avem câteva sugestii de gustări sănătoase pe care le poţi lua cu tine la birou.

Healthy-snacksCe faci atunci când cafeteria de la birou nu-ţi oferă alternative sănătoase pentru prânz sau când livrările de mâncare organică pentru pauza de masă îţi golesc, instant, portofelul? Cauţi alternative la supermarketurile din zonă sau… îţi iei un pacheţel de acasă. Departe de a fi un obicei bun doar pentru şcolari, pacheţelul pregătit de acasă te scapă de tentaţia gustărilor nesănătoase de la fast-foodul de peste drum (să nu uităm de acei delicioşi cartofi prăjiţi), îţi vor reduce bugetul destinat meselor la birou şi, în plus, îţi vor oferi şi satisfacţia de a şti exact că în el ai pus doar ingrediente sănătoase. Aşadar, iată ce alternative avem pentru masa de prânz.

Sandwich cu vinete pe grătar şi brânză Gouda 

1foodCum poţi să-l faci să fie şi mai sănătos? Alege pâine integrală sau cu multe cereale, pune un strat subţire de brânză Gouda, roşii tăiate bucăţele şi amestecate cu un strop de ulei de măsline, peste care pui bucăţi mari de vinete pe grill. Nu uita să-l împachetezi cu grijă, într-o folie din aluminiu.

Sandwich cu curcan

rulou cu curcanRulou cu curcan, salată verde şi ceapă: e o gustare pe care o poţi pregăti rapid din… resturile cinei. În lipie libaneză (găseşti şi în supermarket) pune câteva bucăţi din friptura de curcan, adaugă salată verde, baby spanac, ceapă verde (dacă îţi place) sau varză roşie şi puţin muştar. Delicios!

Salată cu ton şi fasole albă

salata cu ton si fasole albaSalată cu ton şi fasole albă: în acest caz, secretul gustării delicioase constă tot în transportul separat al ingredientelor. Ia în caserole separate tonul mărunţit (în ulei sau în suc propriu), amestecul de fasole albă cu ulei de măsline şi eventual boabe de porumb (dacă îţi plac) şi uleiul de măsline, mixat cu sare şi un strop de piper.

Supa de roşii

supa de rosiiSupă de roşii cu felii de brânză cheddar la grătar, pe pâine cu curry. Pregăteşte o supă de roşii (poţi folosi suc de roşii, ardei gras roşu şi un strop de smântână), pe care o pui într-un pahar cu filet. Într-o altă caserolă, iei cu tine felii subţiri de franzelă, pe care ai pus brânză cheddar la grill. La birou, tot ce trebuie să faci e să încălzeşti un minut la microunde supa şi gata: prânzul e preparat.

Turtiţe de quinoa cu mini-salată de vinete coapte şi mozzarella

45 minEste adevărat, e un prânz ceva mai greu de preparat, dar este extrem de bun, aşa că merită din când în când încercarea. Pune quinoa la înmuiat, fă turtiţe din ea, coace-le într-o tigaie fără ulei (poţi adăuga sare şi piper după gust). Taie roşii, vinete şi mozarella în bucăţi mici şi coace-le pe toate într-o tigaie, la foc mic, cu ulei de măsline. Ia-le cu tine în caserole separate.

Spaghetti cu roşii uscate

spaghettiSpaghetti cu roşii uscate: le poţi pregăti dimineaţa (nu-ţi ai mai mult de 5-10 minute pentru a fierbe pastele). Ia într-un borcan separat roşiile uscate, amestecate cu un pic de ulei de măsline şi sos de chili (dacă îţi plac pastele picante). Mixează-le la birou într-un bol din sticlă, pune eventual şi câteva linguriţe de parmezan şi poţi avea parte de un prânz supergustos.

Sandwich Croque-Madame

croque madameCroque-Madame: un sandwich delicios făcut la toast cu brânză, şuncă şi un ou ochi. Nu uita, pentru el ai nevoie de o caserolă specială, care să îl păstreze cald.

Sursa:glamourmagazine.ro

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page