fitnessDeși are doar 22 de ani, Jen este unul dintre cei mai urmăriți antrenori din spațiul virtual. Chiar și Rihanna sau Kim Kardashian sunt abonate la postările virtuale ale tinerei. Frumoasa americancă este pur și simplu dependentă de sport și de yoga și și-a asumat promovarea stilului de viață și în spațiul virutal. Jen a dezvăluit, pentru ELLE, cele 5 mișcări care, odată practicate zilnic, o fac să arate ca o adevărată amazoană:

Loviturile măgarului: un exercițiu care „stoarce” mușchii fesieri. Se repetă de 15 ori pentru fiecare picior.

 

Loviturile măgaruluiFire Hydrant – un exercițiu dedicat mușchilor fesieri și celor abdominali în același timp. Picioarele se ridică lateral, pe rând. Exercițiul se repetă de 15 ori pentru fiecare picior.

 

Fire HydrantSprijinul scaunului – un exercițiu dedicat mușchilor fesieri. Mișcarea se repetă de 10 ori pentru fiecare picior. Repetă setul de două ori.

 

Sprijinul scaunuluiSquat Pulse  – un tip de așezări speciale, care antrenează concomitent mușchii fesieri, cei abdominali și cei ai spatelui. Repetă așezările de 15 ori, iar setul în întregime  – de 3 ori.

 

Squat PulseSquat Kick – combinație dintre așezări și ridicarea laterală a picioarelor. Se repetă de 10 ori, iar setul total – de 3 ori.

Squat Kickde la seducătoarea Jen Selte, ea.md