Evenimente, Ultimile Știri — aprilie 2, 2015 at 21:12

Elevii de la Colegiul Agricol “Sandu Aldea” participă la competiţii pe tema antreprenoriatului şi inovării sociale

by

11121810_10203005033601360_75549081_n

 

Joi, 2 aprilie, ora 13:00, elevi de la Colegiul Agricol “Sandu Aldea”din Călăraşi au participat alături de prof. Budu Nicoleta Laura la webinarul online pe tema antreprenoraiatului şi inovării sociale.

În cadrul webinarului au fost prezentate de managerul programului, Alice Duţu, exemple reale de antreprenoriat sociale şi informaţii despre competiţia de idei de inovare socială S.I.R. (Social Innovation Relay). Elevii au adresat întrebări şi au primit răspunsuri prin secţiunea de chat a platformei pe care s-a derulat webinarul.

Proiectul se află la a cincea ediţie la nivel global şi constă în completarea unor quiz-uri online care le oferă elevilor şansa să obţină un certificat de cunoştinţe în domeniul  inovării sociale, webinarii pe tema inovării şi antreprenoriatului social şi competiţia de idei de inovare socială şi mentorat oferit de profesionişti cu experienţă. Înscrierea echipelor şi parcurgerea etapelor competiţiei  se efectuează pe portalul internaţional http://sir.ja-ye.org/  Toate informaţiile despre competiţie pot fi găsite pe site-ul: http://sir.jaromania.org/

Competiţia de idei de inovare socială îi provoacă pe elevii de liceu să propună în echipe de 2 – 4 elevi şi un profesor coordonator, soluţii viabile pentru rezolvarea unor probleme sociale din comunitatea lor.

Echipele de elevi se pot înscrie până la 15 aprilie 2015, urmând ca cele 20 de echipe selectate pentru semifinala naţională să fie desemnate până la data de 19.04.2015. La competiţia  S.I.R.  participă echipe de elevi din opt  ţări, iar echipa din Romania care va participa la etapa internationala va fi anunţată  la data de 23 mai 2015.

S.I.R. este un proiect derulat de Junior Achievement Romania, în parteneriat cu NN Group şi HP.

Gabriela Russu

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page