Lifestyle, Sănătate — mai 31, 2015 at 11:38

Dr OZ recomandă: Dieta pentru detoxifiere în 48 de ore

by

Alimentele procesate, medicamentele, fumatul, alcoolul, poluarea, obezitatea, sedentarismul determina in timp acumularea toxinelor in organism. Primavara este perioada ideala pentru a incepe o cura de detoxifiere prin care sa eliminam toxinele acumulate. Detoxifierea creste imunitatea organismului, regleaza tranzitul intestinal si imbunatateste metabolismul. 

detoxifiereDetoxifierea este procesul natural de eliminare a toxinelor din organism. In general, dietele de detoxifiere presupun consumarea de fructe, legume, bauturi naturale si eliminarea alimentelor greu digerabile, a produselor care contin grasimi, E-uri, conservanti, cofeina.
Celebrul Dr. Oz ne avertizeaza ca dietele care ne infometeaza sau au un consum extrem de mic de calorii ne pot si imbolnavi daca sunt urmate pe o perioada lunga de timp incetinind astfel metabolismul.
Dieta de detoxifiere de 48 de ore a dr. Oz se bazeaza pe consumul anumitor alimente care ajuta organismul sa functioneze la capacitate maxima. Cura de detoxifiere recomandata de dr. Oz consta intr-un meniu ce trebuie urmat 2 zile la rand.

Mic dejun – quinoa cu prune uscate
Ingrediente: 1/2 cana quinoa, 1 cana apa, putina nucsoara, 1 lingurita ghimbir ras, 1 lingurita ulei de in, 1/3 cana prune uscate maruntite, 1/4 cana lapte de orez.
Quinoa se pune la fiert cu putina nucsora si ghimbir. Dupa ce fierbe, se adauga prunele uscate si laptele de orez si se lasa la foc mic 5 minute. Inainte de a o servi, se adauga deasupra putin ulei de in.

Gustare  bautura detoxifianta
Ingrediente: 1/2 cana ananas taiat cubulete, 2 castraveti, 4 cani de spanac, zeama de la o jumatate de lamaie, putin ghimbir razuit; 1 legatura de frunze de menta, apa daca e nevoie.
Toate ingredientele se pun in blender si se mixeaza cateva secunde. Aceasta bautura detoxifianta se consuma pe parcursul zilei (ingredientele sunt pentru 4 portii).

Gustare – salata de legume 
Ingrediente: telina, ridichi, castraveti, fasole verde, ulei de masline, zeama de lamaie, sare, piper.

Pranz – smoothie cu fructe
Ingrediente: 1/2 cana lapte de migdale sau canepa neindulcit, 1 lingura seminte de in sau chia, 1/4 cana afine congelate, 1/4 banana. Ingredientele se pun in blender si se mixeaza.

Cina – supa de legume
Pentru supa de legume aveti nevoie de urmatoarele ingrediente: 2 cepe rosii, 1 telina, 1 bulb de fenicul, 2 lingurite seminte de chimen, 2 lingurite sare, piper, 1 cana ciuperci, 3-4 catei de usturoi, 1 varza mica, 2 lingurite boia, 2 linguri oregano, patrunjel proaspat.
Se fierb toate ingredientele, iar la final se presara patrunjel tocat.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page