Lifestyle, Sănătate — iunie 5, 2013 at 22:24

Dieta pentru femeile cu fizic tip Măr

by

Cum se remediază kilogramele în plus din jurul taliei, abdomenului, pieptului şi braţelor.

Mărul, în afara faptului că este un fruct excelent şi sănătos “fără anotimp”  este, de asemenea, un termen de referinţă pentru un anumit tip de fizic feminin.

tip mar

Fizicul tip Măr  este găsit la acele femei, care în mod normal au tendinţa de a câştiga în greutate, mai ales în partea superioară a corpului… prin urmare, pentru ele este necesar a se lua în considerare o serie de factori, atât din punct de vedere hormonal  cât şi alimentar… pentru a încerca să preveniţi  şi în unele cazuri chiar şi tratarea celor care au câteva kilograme mai mult.

Constituţia tip Măr

La fizicul tip măr,  grăsimile se depozitează în principal în partea superioară a corpului, şi apoi pe piept, braţe şi stomac…  în timp ce restul corpului de la brâu în jos, este proporţional şi nu prezintă exces de grăsime.

Evoluţia în timp a constituţiei tip Măr

În timp, femeile cu această constituţie pot vedea doar în partea superioară a organismului lor un excedent de grăsime, spatele şi pieptul cresc în volum şi dăuneză acelei imagini de femeie “bine proporţionată”.

Importanţa activităţii fizice

Nu  uita acest aspect fundamental, deoarece numai o dietă bună şi echilibrată, susţinută de activitate fizică corespunzătoare, poate da rezultate de durată în timp. Excelent este înotul sau bicicleta, deoarece este vorba de activităţi de aerobic… deasemenea sunt bune şi exerciţiile specifice pentru braţe şi umeri.

tip mar 1

Dieta pentru femeile cu un fizic tip Măr

Prima regulă este să nu săriţi peste micul dejun,  sugestie care trebuie să fie urmată întotdeauna, indiferent de constituţie şi de prezenţa sau absenţa kilogramelor în exces. Este bine să asociaţi laptele cu cereale, de preferat integrale şi sărace în zaharuri.

Puteţi deasemenea dimineaţa şi după-amiază să mâncaţi un fruct de sezon sau o salată de fructe de pădure, perfecte pentru stimularea circulaţiei… sau ananas, drenant  natural, adăugând… nu trebuie uitat niciodată… cantitatea justă de apă sau de băuturi sănătoase cum ar fi, ceaiul verde. Ca şi gustare va merge foarte bine, pe lângă fructele menţionate mai sus, chiar legume.

De evitat băuturile dulci, precum sucurile de fructe şi cele carbogazoase, care de cele mai multe uneori sunt bogate în coloranţi.

Alimente de evitat

A se evita băuturile dulci, cum ar fi sucurile din fructe şi carbogazoase, care de cele mai multe uneori sunt bogate în coloranţi.

De asemenea, evita alimentele care sunt deosebit de bogate în zaharuri, excesul de cereale rafinate şi de grăsimi saturate sau grăsimi hidrogenate.

fizic mar

Micul dejun

 O ceaşcă de lapte semidegresat cu cereale integrale, un fruct sau suc de citrice cu salată  de fructe de pădure.

Prânzul

Biban de mare sau Doradă la cuptor cu garnituri sezoniere, precum salatele cu lămâie şi ulei de măsline extra virgin, o bucată de pâine… şi mai bine dacă integrală. Un fruct de sezon.

Cina

Friptură de vită cu cartofi la cuptor şi rozmarin. Salata de fenicul cu lămâie sau oţet de mere şi ulei de masline extravirgin. Un fructe de sezon sau salată de capşuni.

Gustarea potrivită

Salatele de fructe de pădure sunt ideale pentru stimularea circulatiei, în timp ce ananasul este un drenant  natural. Ca şi gustare va merge foarte bine, pe lângă fructele menţionate mai sus, legume de sezon.

L.M.

Citeşte şi   [button link=”https://www.argumentpress.ro/dieta-pentru-femeile-cu-fizic-tip-para/” bg_color=”#b80db8″ window=”yes”]Dieta pentru femeile cu fizic tip Pară[/button]

1 Comment

    Leave a Comment

    You must be logged in to post a comment.