Lifestyle, Sănătate — iunie 5, 2013 at 11:30

Dieta pentru femeile cu fizic tip Clepsidră

by

Cum să reduci excesul de grăsime care se acumulează pe şolduri şi fese.

Femeile cu fizicul clepsidră au fost pentru mult timp şi încă mai sunt şi astăzi una dintre icoanele estetice ale cinematografului şi TV, deoarece această siluetă este considerată una dintre cele mai feminine.

Caracteristicile acestui fizic sunt o talie foarte îngustă, clasica “talie de viespe” foarte mult pus în valoare şi subliniat în anii ‘ 40 şi ‘ 50… umeri şi şoldurile sunt de obicei de aceeaşi  amplitudine, în timp ce talia are diametrul redus. Uneori şoldurile poate fi uşor mai largi decât umerii. Talia nu merge dincolo de celebrii 60 cm!

Evoluţia în timp a constituţiei clepsidră

Femeia clepsidră are un corp foarte feminin, dar, în timp  poate rezerva riscuri sau capcane neaşteptate. Zona şoldurilor şi a feselor trebuie păstrate şi menţinute întotdeauna în linie cu spatele, altfel se va avea ca impact probabil efectul de disproporţiei.

tip clepsidra

Importanţa activităţii fizice

Nu trebuie uitat acest aspect fundamental, deoarece numai o dieta bună şi echilibrată care este susţinută de o activitate fizică constantă poate da rezultate de durată  în timp… Ca la toate celelalte tipuri de constituții fizice este nevoie de sport…dar, la aceasta în special, alegerea unei activităţi fizice corespunzătoare este necesară şi trebuie să fie orientată, în special în zona critică…”şolduri şi fese”… Deci, alegerea perfectă este spinning sau mersul nordic, plimbări frumoase în pădure sau parc unde eşti în contact cu natura şi copaci… dar, de asemenea sunt bune şi sporturile nautice, precum aerobicul  în apă…

tip clepsidra 1

Dieta pentru femeile cu fizic clepsidră

Dieta ar trebui să fie echilibrată, bogată în fibre, apă şi bauturi drenante precum sucurile vegetale (de morcov, fenicul, castraveţi), fără a uita de ceai, o băutură cu adevărat plină de substanţe utile precum antioxidanţi.

Dieta trebuie să fie întotdeauna variată, deoarece cu cât variază felurile de mâncare, se evită plictiseala, care poate deriv de la o dieta monotematică.

Alimente de evitat

A se evita băuturile dulci, cum ar fi sucurile din fructe şi carbogazoase, care de cele mai multe uneori sunt bogate în coloranţi.

Ca şi pentru ca fizicul în formă de măr sau pară, şi în acest caz este bine a se evita introducerea de alimente bogate în zaharuri, cereale rafinate şi grăsimi saturate sau grăsimi hidrogenate… a se evita de exemplu chiar alimentele light care sunt reduse în grăsimi, dar sunt bogate în apă… care se plăteşte în locul materiei prime…

Sfaturi pentru alimentaţie

Mic dejun

O ceaşcă de lapte semidegresat cu biscuiţi integrali… sau un sandwich de secară cu gem sau miere de salcâm, urmat de un fruct sau un suc de citrice, alternând cu salată de fructe de pădure.

Prânz

Salata mixtă cu ton, un ou fiert tare, porumb, verdeţuri mixte şi rucola, condimentate cu ulei de măsline extravirgin. Fructe de sezon şi un pâinică integrală.

Cina

Chifteluţe cu mazăre şi fenicul gratinate în cuptor, o chiflă şi unfruct  de sezon.

Gustări potrivite

Salatele de fructe de pădure sunt ideale pentru stimularea circulatiei, în timp ananasul este un drenant natural. Ca şi gustare va merge foarte bine pe lângă fructele menţionate mai sus, chiar şi legume de sezon. Merge bine chiar un iaurt degresat, eventual  cu fructe.

Succes!
L.M.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.