Lifestyle, Sănătate — mai 16, 2013 at 15:40

Dieta anti-balonare – Ca să ne simţim întotdeauna în formă şi frumoase

by

gonfioreDe câte ori nu vă simţiţi “umflate” şi un pic ciudat… un pic mai ieşite din formă?… Şi totul din vina balonării!…  Iată, în cele ce urmează o dietă anti-balonare pentru a evita acest sentiment antipatic de plinătate şi  de greutate.

A face exerciţii fizice şi a mănânca mai mult sau mai puţin lucruri sănătoase,  evitarea  anumitor alimente care ne fac să ne pierdem silueta şi ne îngraşă… nu este întotdeauna suficient!… Fiecare are probabil dieta sa, dar aceasta de care doresc să vă vorbesc astăzi este o dietă pentru a scăpa de acel sentiment enervant de balonare. Contrar dietelor  de sezon obişnuite, precum cea cu pepene verde sau chiar a aceleia şi mai tentantă bazată pe îngheţată…  dieta  anti-balonare te face să pierzi câteva kilograme în exces, kg acumulate din cauza excesului de fluide, şi… dacă o continuaţi perseverent  puteţi elimina chiar şi un pic de grăsime…. Dietele de curăţare a organismului, de fapt, încet încetişor activează şi metabolismul… îl trezeşte pentru a lucra, chiar şi asupra depozitelor de grăsime, care ne afectează.

Pe scurt, ca să reactivaţi metabolismul din starea lui perenă de letargie şi de a elimina rapid şi eficient lichidele şi în cele din urmă să pierdeţi  câteva kilograme trebuie să urmaţi o schemă săptămânală, care include aproximativ 1300 de calorii…. Să vedem ce prevede schema săptămânală:

1. Dieta Anti-balonare pentru Luni

Mic dejun: 200 ml de lapte degresat  sau bătut, cafea de orz, 3 prăjiturele de orez  cu un strat subţire de gem fără zahăr, un măr.

Gustare 1: 1 banane nedie (sau o jumătate)

 Prânz: orez cu şofran (80gr) cu 100gr de mazăre proaspătă, o salată mixtă cu lamaie şi ulei de măsline extravirgin (1 lingura)

Gustare 2 : nişte migdale prăjite

Cina:  200gr peşte la grătar,  150g cartofi fierţi cu ulei de masline şi patrunjel, o felie de ananas natural

peste

2. Dieta Anti-balonare pentru Marţi

Mic dejun: 200 ml lapte de soia cu 3 linguri de cereale mixte

Gustare 1: suc de citrice proaspete

Prânz:  80gr paste şi broccoli,  sparanghel fiert cu un fir de ulei de măsline extravirgine

Gustare 2: 1 pară

Cina:  180 g de şalău cu lamaie, feniculi  gratinaţi.

3. Dieta Anti-balonare pentru Miercuri

Mic dejun: un sandwich făcut cu pâine nedospită 50gr şi 60 g de jambon fiert, 1 suc din fructe proaspete

Gustare 1:  1 grepfruit

Prânz:  80gr de orez cu anghinare şi 1 linguriţă de unt, conopida fiartă al dente cuo  lingură de ulei de măsline

Gustare 2: 1 felie de ananas

Cina: Salata mixtă cu 150gr creveţi fierţi, cu lămâie şi ulei de măsline,  2 prăjituri de orez  sau de porumb.

4. Dieta Anti-balonare pentru Joi

Mic dejun: 200 ml de lapte degresat cu 3 linguri de corn flackes de porumb

Gustare 1: 150gr căpşuni naturale

Prânz: 80gr arpacaş sauté cu roşii şi radicchio rosso,  spanac crud cu ulei de măsline şi lămâie

Gustare 2 : 3 biscuiţi fără drojdie

Cina : omleta cu 2 ouă si dovlecei, salată asortată cu o lingură de ulei de măsline extravirgine şi seminţe prăjită de susan, o salatăde fructe proaspete, cu o lingura de îngheţată de vanilie.

5. Dieta Anti-balonare pentru Vineri

Mic dejun: shake cu lapte degresat şi o banană mică (sau 1/2) şi căpşuni

Gustare 1: ceai verde şi prăjitura de porumb

Prânz: Supă de legume şi leguminoase cu 40gr de paste,  morcovi fierţi cu ierburi aromatice şi ulei de măsline şi un cracker orez

Gustare 2: un măr

Cina:  180g de piept de curcan la grătar,  piure de morcovi şi cartofi, 1 kiwi.

curcan la gratar

6. Dieta Anti-balonare pentru Sâmbătă

Mic dejun: lapte de soia cu 2 prăjituri de orez şi o linguriţă de gem fără zahăr

 Gustare 1: suc proaspăt stors de portocale si grapefruit

Prânz:  Salata mixtă cu ton sau cu somon, porumb, rucola, castraveţi, roşii, cu ulei de masline şi lămâie , 4 biscuiţi de orez

Gustare 2:  o felie de ananas proaspăt

Cina:  180 g piept de pui cu 1 lingură de fulgi de migdale, salata de portocale şi fenicul crud, cu piper şi o lingură de ulei de măsline extravergine.

7. Dieta Anti-balonare pentru Duminică

Micul dejun: ceai verde fără zahăr, spumă făcută cu 80 g de brânză ricotta şi căpşuni tocate cu îndulcitor

Gustare 1: 2 prăjituri de orez, 1 cafea de orz

Prânz:  210gr de paste ravioli proaspete cu pesto, legume mixte fierte cu lămâie, 1 pară

Gustare 2: 4 prune uscate

Cina:  200gr peşte copt în folie, legume mixte la grătar asezonate cu o lingură de ulei de măsline şi pătrunjel sau alte plante aromatice.

Urmând această diagramă veţi pierde cam un kilogram pe săptămână, uneori chiar două.

Vă recomand să faceţi dieta anti-balonare de câteva de ori pe an, astfel încât să daţi un şoc corect corpului şi metabolismului, ca să nu mai adoarmă. Veţi regăsi echilibrul şi energia… Nimeni nu vă va mai putea opri!…

L.M.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.