Lifestyle, Sănătate — martie 6, 2014 at 15:30

Alimente care îţi dau senzaţia de saţietate

by

De fiecare data cand te ridici de la masa, desi ai mancat mult, simti ca ai mai fi putut manca ceva? S-ar putea sa fie ceva in neregula cu trigliceridele, moleculele de grasime din sange. Studiile sugereaza ca nivelurile ridicate de trigliceride pot bloca semnalele hormonale trimise catre creier care ii spun acestuia ca esti satula. Lista de cumparaturi de mai jos iti indica unele optiuni la care ai putea apela pentru a-ti controla mai bine foamea.

fructe

Somon. Concentratia mare de proteine si omega-3 din carnea grasa de peste, cum este cea de somon, ajuta la scaderea trigliceridelor si la lupta impotriva foamei. Mananca somon de cel putin doua ori pe saptamana.

Fasole. Este plina de fibre care incetinesc digestia pentru a fi satula mai multa vreme. Fasolea neagra este tipul de fasole cu cele mai multe fibre. Pune boabe de fasole in salata sau poti chiar incerca avocado cu fasole.

Fructe proaspete. Studiile arata ca alimentele proaspete din dieta sunt asociate unor niveluri scazute de trigliceride. Merele si pepenele au fibre esentiale, vitamine si minerale de care corpul are nevoie pentru a se simti satula. Incearca sa inlocuiesti cerealele rafinate cu mult zahar cu un bol de fructe proaspete. Sau combina fulgi de ovaz cu fructe.

Struguri. Daca iei medicamente pentru a-ti regla trigliceridele, poti sa le accentuezi efectul cu un chiorchine de struguri (desi trebuie sa-i ceri si medicului parerea in aceasta privinta). Studiile arata ca strugurii contin compusi care pot fi la fel de eficienti in coborarea trigliceridelor ca si cei din medicamente. Desi coaja strugurilor negri are niveluri mari de resveratol, antioxidantul care iti poate fi util si la scaderea foamei, si strugurii albi sunt buni. Mananci strugurii la gustare si iti vei alina si pofta de dulce.

Uleiul de masline. Uleiul de masline este bogat in grasimi monosaturate care ajuta la coborarea trigliceridelor din sange. Pregateste-ti mesele gandindu-te la santatea ta si inlocuieste untul cu aceasta grasime sanatoasa. Doua linguri de ulei de masline pe zi te vor ajuta sa fii sanatoasa si satula si vor amplifica aroma mancarurilor.

Spanac. Este o sursa foarte buna de acid alpha-lipoic care poate scadea trigliceridele cu pana la 60%. Bogat in fibre si sarac in calorii, spanacul este solutia perfecta pentru a alunga foamea si a-ti subtia talia.

Sursa: suntfericita.manager.ro

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page