Lifestyle, Sănătate — iulie 23, 2014 at 14:54

7 alimente pentru a vea un somn mai bun noaptea

by

Persoana adult are nevoie intre 7 si 8 ore de somn pe noapte, în medie. Cu toate acestea, mulți dintre noi au probleme de a adormi, și insomnie afectează milioane de oameni din intreaga lume.Problemele de sanatate asociate cu insomnie și privarea de somn sunt multe, de la un sistem imunitar disfunctionale la îmbătrânirea prematură, cresterea in greutate si un risc crescut de boli de inima. Din fericire, puteți îmbunătăți somn noaptea, fără a recurge la pastile sau suplimente periculoase, ca secretul constă în dieta ta. Aici veți găsi 7 alimente pentru un somn mai bun pe timp de noapte:

somn1. Fulgi de ovăz

Fulgii de ovaz este un mare gustare inainte de culcare, deoarece este foarte bogat in carbohidrati.Ca o chestiune de fapt, fulgi de ovăz poate fi considerat o situație win-win: ele stimulează nu numai productia naturala de serotonina (un neurotransmitator care ridica starea de spirit si te face sa te simti fericit), dar ele sunt, de asemenea, un aliment mai lent digestia, care va tine pe deplin pe tot parcursul nopții. Unul dintre motivele de somn de noapte săraci se trezesc în mijlocul nopții pentru o excursie la frigider și spate – acest lucru nu va fi cazul, dacă ați consuma un bol de dimensiuni medii de fulgi de ovăz, înainte de culcare!

2. Năut

Puțini oameni știu că năut sunt delicioase și ele contin cantitati mari de vitamina B6, o vitamina esentiala pentru producerea de melatonina. Într-un cuvânt, melatonina este hormonul responsabil cu dormit – în cazul în care nu este produs în sumele corecte, nu veți reuși să adormi. Năut stimula producerea de melatonina, ajuta, prin urmare, sa adormi mai repede – și a rămâne adormit pana dimineata.

3. Bananele

Banane au fost folosite ca un inductor de somn natural pentru zeci de ani, pentru că la fel ca și năut și fulgi de ovăz, banane stimula, de asemenea, nivelul de serotonina si melatonina. În plus, acest fruct delicios este, de asemenea cunoscut de a acționa ca un relaxant muscular natural, ajutându-vă să vă relaxați și să te pregătești de culcare într-un mod natural, rapid și eficient.

4. Seminte si nuci

Seminte si nuci au o serie de beneficii pentru sănătate – acestea promovează nu numai o inimă puternică și sănătoasă, dar ele sunt, de asemenea, foarte bogate in omega-3 acizi grași, care sunt cunoscute pentru a ridica starea ta de spirit într-un mod natural si fara efecte secundare. De altfel, acestea sunt mari surse de antioxidanți, de asemenea. O ceasca mica de migdale sau seminte de in consumate chiar inainte de culcare va va ajuta sa dormi ca un copil!

nuci si seminte5. Lapte cald și miere

Aceasta este o băutură foarte bună de a consuma înainte de culcare, precum lapte cald contine un aminoacid numit triptofan (în plus față de calciu, care este extrem de benefic, de asemenea), în timp ce mierea relaxeaza muschii si mintea ta. Aceasta este o bautura delicioasa si hranitoare, care acționează ca o pastila de dormit naturale.

6. Cartofi

Prăjiți sau copți, cartofi sunt delicioase – nu numai că sunt delicioase, dar cartofii sunt o mare sursă de triptofan (hormon care induce somnul), precum și, și au, de asemenea, un efect calmant general, care este benefică atât pentru corpul tau si pentru dvs. minte.

7. Ceai pentru relaxare

Vorbind de bauturi inainte de culcare, lapte și miere poate fi o combinație delicioasă, dar unele tipuri de ceai au un efect sedativ moale, care este perfect pentru persoanele stresate, care au probleme de a adormi. Menta, ceai de plante sau ceai de musetel sunt trei dintre cele mai populare tipuri de ceai, care sunt cunoscute pentru efectul lor de inducere a somnului.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page