Familie, Lifestyle — februarie 22, 2017 at 08:30

5 obiceiuri sănătoase care te ajută să fii în formă încă de dimineață

by

Nu-i asa ca ti-ar placea sa te poti trezi fara sune alarma, sa meditezi la rasarit, sa bei o ceasca de ceai aromat de ghimbir si curcuma si faci un dus prelungit? In lumea reala insa, ceasul tace dimineata pentru ca uitam sa il punem sa sune. Lamaia pentru ceai s-a cam ofilit uitata pe pervaz si ai noroc daca ai timp sa te speli pe dinti inainte sa iesi pe usa.

dimineataAdevarul este ca daca ai un job intr-o multinationala probabil ca nu ai timp pentru 30 de minute de Salutul Soarelui si alte ritualuri matinale practicate de celebritati. Asta nu inseamna insa ca nu poti adopta cateva obiceiuri sanatoase care sa te ajute sa fii in forma.

  1. Mananca (aproape) acelasi fel de mic dejun zilnic

Poate ca sari peste micul dejun pentru a castiga timp. Insa micul dejun este o cale sigura de preveni scaderile de productivitate si de energie din timpul zilei. Prin urmare, transforma micul dejun intr-un ritual matinal de la care nu te abati. Chiar si un iaurt si un mar sunt mai bune decat nimic. Schimba aroma si fructul atunci cand te plictisesti insa pastreaza formula care functioneaza pentru tine.

  1. Intra pe Instagram, nu pe Facebook

Cutremur sau nu sau mai ales dupa cutremur, primul lucru pe care majoritatea dintre noi il fac dimineata este sa isi verifice telefonul mobil. Dintre mai multe rele, alege-o pe cea mai buna. Pe Instagram vei vedea imagini care sa te inspire, peisaje sau citate si nu postari lungi despre politica sau nametii din mijlocul orasului.

  1. Umple-ti sticla cu apa

Chiar si persoanele sedentare trebuie sa bea minim doi litri de apa pe zi. Eu am renuntat sa beau apa din pahar. Folosesc o sticla de 500ml pe care am grija sa o tin la indemana si pe care o umplu de indata ce se goleste.

  1. Revizuieste-ti programul de antrenament

Desi ai un program bine facut, viata continua. Ideal este sa nu renunti la antrenamente atunci cand apar evenimente neasteptate ci sa te adaptezi la noile circumstante. Vezi daca nu cumva poti totusi strecura macar un circuit cardio de 10 sau 20 de minute.

  1. Incepe ziua cu o portie de energie pozitiva

Trimite cuiva un mesaj de incurajare, imbratiseaza-i pe cei dragi, bucura-te de soare. Vei stabli astfel tonul pentru intreaga zi.

sursa

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page