Lifestyle, Sănătate — aprilie 29, 2014 at 11:00

10 alimente delicioase şi bogate în Vitamina C

by

Toţi ştim cât de esenţială este vitamina C pentru sănătatea noastră şi pentru sistemul imunitar. Vitamina C  este, de asemenea, necesară pentru o creştere normală şi repararea ţesuturilor organismului. Cel mai bun mod de a obţine suficientă vitamina C este prin intermediul alimentelor. Din fericire, există multe alimente bogate în vitamina C pe care le putem consuma în fiecare zi pentru a rămâne sănătoşi în acest sezon de primăvară. 

fructe si legumeDe fapt, este important să ne aprovizionăm frigiderul cu aceste alimente tot timpul anului, dar mai ales primăvară, atunci când mulți oameni suferă de deficit de vitamina C. Bucurați-vă şi încercaţi să reţineţi câteva lucruri despre delicioasele alimente bogate în vitamina C şi încercaţi să mâncaţi cât mai mult din ele în această primăvară.

1. Cireşele

CherriesBogate în vitamina C, cireşele sunt un mare vindecător natural. Consumul de cireşe ajută la îmbunatăţirea imunităţii, prevenirea inflamațiilor și ne pot ajuta chiar să dormim mai bine. Consumaţi cireșele ca pe o gustare între mese, adăugați-le la piureuri, sau faceţi o îngheţată cu cireșe proaspete sau congelate și banane în blender. Yummy!

2. Castraveţii

CucumbersO altă sursă excelentă de vitamina C sunt castraveţii. Aveți posibilitatea să îi folosiţi în piureuri, cruzi, în sucuri și îi mănâncaţi ca şi o gustare sănătoasă. Castraveții sunt 95% apă, bogaţi în potasiu și sunt foarte buni pentru inflamaţiile stomacului.

3. Ardeiul gras roşu

Red-pepperUnul dintre alimentele mele favorite bogate în vitamina C este ardeiul gras roşu, care este  perfect pentru diferite gustări. Acesta areun conţinut scăzut de zahăr și este dulce în mod natural. Un ardei gras roşu conţine mai mult decât cerințele corpului dumneavoastră de zi cu zi de vitamina C. Îmi place să îl folosesc în salate mele, să îl coc, la supe și să îl mănânc înainte de masă. Când gătim ardeiul gras roşu, conținutul de vitamina C este redus, așa că am recomanda folosirea lui ca o gustare sau un topping pentru a obține cele mai multe beneficii din el.

4. Portocalele

OrangesSunt sigur că majoritatea dintre voi v-aţi așteptat să vedeţi portocalele pe această listă, nu? Deci, aici sunt… portocale gustoase și bogate în vitamina C. Acestea sunt, probabil, cea mai cunoscută sursă de vitamina C. Portocale conţin de asemenea  60% din necesarul de calciu zilnic. Sunt minunate portocalele roşii, deoarece acestea sunt dulci în mod natural și au un gust uimitor. Adaugaţi portocale la piureuri dvs., în salate sau pur şi simplu mâncaţi-le ca și gustări. Cumpăraţi întotdeauna portocale întregi, mai degrabă decât suc de portocale. Sucul de portocale nu are vitamine și are un foarte ridicat nivel de zahăr, care poate duce la schimbări de zahăr în sânge și duce implicit la creşterea în greutate.

5. Morcovii

CarrotsMorcovii sunt o sursă excelentă de beta-caroten, fibre, magneziu și vitamina C. Consumul de morcovi poate ajuta la stimularea sistemului imunitar, menține ochii sănătoși și vă ajută să gestionați nivelurile de glucoză din sânge. Consumaţi morcovi fierţi sau cruzi, și asigurați-vă că îi mâncaţi în fiecare zi pentru a obține cele mai multe beneficii.

6. Tomatele

TomatoesCui nu-i plac  roşiile? Cred că toată lumea iubește această legumă gustoasă. Dacă consumi roşii zilnic este extraordinar pentru tine. Sunt bogate în vitamina C, precum şi în licopen antioxidant. În timp ce coacerea roşiilor în cuptor mărește conținutul de licopen, aceasta reduce conținutul lor în vitamina C. În primăvara acestui an, am recomanda mâncarea lor în stare naturală și încercaţi să staţi departe de conservele de roșii, pentru a evita toxinele metalului. Amintiți-vă, corpul vostru are nevoie de numai nutrienți sănătoși!

7. Ananasul

PineapplePentru a spune adevărul, nu-mi prea place gustul de ananas… dar, dacă vă place, nu ezitați să-l mâncaţi în mod regulat pentru a obține aportul zilnic de vitamina C. Ananasul conţine enzime care reduc balonarea şi sunt de ajutor la digestie. Acesta conține, de asemenea apă, care vă va ajuta să rămâneţi mereu hidratat. Dacă aveți un nivel scăzut de zahar în sânge, mâncaţi ananas în cantități minime, deoarece acest fruct tropical conține zahăr.

8. Salata verde

Romaine-lettuceO alta sursă excelentă de vitamina C este salata verde , care oferă mai mult decât necesarul zilnic dintr-o singură bucată. Salata verde are de asemenea, un ridicat nivel în vitaminele A si K, omega 3 grăsimi, deși este fără grăsimi punct de vedere tehnic. Puteți să o adăugaţi la dietele dumneavoastră, în salate și este o alternativă excelentă pentru a acompania sandwich-ul de prânz.Puteți face, de asemenea şi un suc de salata verde.

9. Napii

napiUnul dintre cele mai bune și gustoase alimente cu vitamina C, pe care ar trebui să îl mâncăm mai mult în această primăvară este cu siguranţă napul . Napii sunt o sursă fantastică de vitamina C şi au o multime de beneficii pentru sănătate. Aveți posibilitatea să îi gătiţi sau să îi adăugați la o salată de primăvară. Napii au un conţinut scăzut  în carbohidrati și ei sunt bine-cunoscuţi ca legumă anti-virală.

10. Fructele de pădure

BerriesDa, toate fructe de pădure sunt o sursă uimitoare de vitamina C, iar acestea au şi un conţinut scăzut de zahăr. Unele dintre fructele preferate de zi cu zi, primăvara și pe tot parcursul anului sunt căpșunile, afinele, zmeura şi  murele. Acestea sunt toate bogate în vitamina C. Puteţi consuma, de asemenea, goji, camu – camu, acai, sau maqui care sunt bogate în vitamina C şi conţin mai mulţi antioxidanţi. Fructele de pădure sunt foarte bune pentru sistemul imunitar, inimă, creier si digestie.

Sigur, există și alte alimente fantastice bogate în vitamina C. Aici am menționat unele dintre alimentele favorite pentru a le mânca mai mult primăvara aceasta, dar aveți posibilitatea să nu ezitați să adăugați alte alimente preferate, bogate Vitamina C la această listă. Aţi consuma oricare dintre aceste alimente delicioase, care sunt bogate în vitamina C zi de zi, ce spuneţi?

sursa:en.amerikanki.com

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

You cannot copy content of this page