Povestile marketingului social media

by

 

În ultimul an, o serie de povesti importante au implicat social media: Facebook a atras utilizatorii Snapchat la Instagram, președintele Statelor Unite a comunicat pozițiile politice oficiale cu 140 de caractere, iar Apple a anunțat planurile de a modifica modul în care interacționăm cu dispozitivele noastre mobile. Anul acesta, mass-media socială este gata să creeze și mai multe perturbări, deoarece o serie de progrese tehnologice noi devin mainstream și ca norme sociale legate de schimbarea social media. Iată primele 10 tendințe sociale pentru mass-media care se pregătesc pentru apropierea anului 2018.

1. Creșterea realității augmentate La primul eveniment găzduit în teatrul Steve Jobs, Apple a anunțat iPhone-ul 8 și iPhone X. Ambele dispozitive încorporează un nou chip care le permite telefoanelor să ofere utilizatorilor experiențe extraordinare de realitate augmentate. În timp ce realitatea augmentată va avea impactul inițial asupra jocurilor mobile, este probabil ca platformele media sociale să găsească modalități de a încorpora și noua tehnologie. De exemplu, este posibil ca Snapchat sau Instagram să sprijine în curând filtrele care permit utilizatorilor să ia un selfie cu un prieten sau o celebritate proiectată prin intermediul realității augmentate. În mod similar, brandurile ar putea proiecta în curând produsele lor în casele utilizatorilor social media prin filtre speciale.

2. Creșterea popularității poveștilor Instagram Peste 200 de milioane de persoane folosesc Instagram Stories în fiecare lună, care este cu peste 50 de milioane mai mult decât cei care folosesc Snapchat – și Instagram Stories are doar un an! La această rată, aproape jumătate dintre utilizatorii Instagram vor folosi povestile până la sfârșitul anului 2018. Aceasta înseamnă că mărcile interesate să se conecteze cu utilizatorii Instagram trebuie să-și petreacă timpul pentru a stăpâni povestirile despre Instagram.

3. Continuarea investiției în marketingul influenței Peste 90% dintre cei care comercializează o strategie de marketing influențat cred că are succes. Companiile precum North Face, Hubspot și Rolex utilizează strategii de marketing bazate pe media sociale, pentru a se conecta cu noi audiențe și pentru a îmbunătăți angajamentul față de audiențele existente. Anul acesta am văzut că brandurile care au optat pentru strategii de publicitate tradiționale s-au luptat să se conecteze cu utilizatorii de social media. Anul viitor, este probabil ca mai multe branduri să îmbrățișeze marketingul influenței ca o modalitate de a se conecta cu publicul care tind să ignore strategiile tradiționale.

4. Concentrați-vă pe generația Z Un studiu recent realizat de Goldman Sachs a concluzionat că generația Z a fost mai valoroasă pentru majoritatea organizațiilor decât pentru milenii. Astăzi, cel mai vechi gen Zers are 22 de ani. Ele încep doar să intre în forța de muncă și vor crește puterea de cumpărare de ceva timp. Marcile vor incepe sa recunoasca acest lucru si vor schimba strategiile lor de social media in consecinta. Asteptati-va de o mare investitie in platformele iubite de Gen Zers precum Snapchat si Instagram.

5. Creșterea participării la brand în platformele de mesagerie Peste 2,5 miliarde de utilizatori folosesc platforme de mesagerie la nivel global, dar brandurile se concentrează în primul rând pe conectarea cu consumatorii pe rețelele sociale pure. În 2018, se așteaptă ca brandurile să investească mai mult timp și bani în conectarea cu consumatorii pe platformele de mesagerie. Inteligența artificială, asistenții vocali și chatbots vor permite brandurilor să ofere experiențe personalizate de cumpărături pe platforme de mesagerie precum Messenger, WhatsApp și Kik.

6. Extinderea streaming-ului live Ceea ce a fost odată un gimmick roman a devenit o parte a mainstream-ului social media. Astăzi, brandurile mari și mici au început să utilizeze streaming live pentru a capta atenția adepților. GORUCK, un producător de rucsaci și organizator de evenimente de anduranță extreme, este un exemplu de marcă de dimensiuni medii, care și-a sporit acoperirea prin conținut live convingător live pe Facebook. Mii de adepți au fost încântați să urmărească o acoperire de 48 de ore a unei curse recente de anduranță. În 2018, mai multe branduri vor începe să-și realizeze puterea streaming-ului live și îl vor încorpora în planurile lunare de conținut.

7. Reconsiderarea Twitterului Twitter nu a reușit să crească adepții semnificativ în 2017. De fapt, LinkedIn, Facebook și Instagram au toți mai mulți adepți ai social media. În acest an, Twitter a pierdut, de asemenea, accesul la jocuri NFL streaming (Amazon a câștigat drepturile). În 2018, este probabil că conducerea Twitter va avea ca scop să regândească modul în care operează platforma.  Modificările posibile pentru Twitter includ vânzarea companiei către investitorii privați, schimbarea platformei pentru a include un element de abonament și / sau pentru îmbunătățirea opțiunilor de publicitate Twitter, care au căzut în spatele altor platforme.

8. Hangouturile digitale merg în masă Houseparty este o platformă de hangout video utilizată de peste un milion de persoane în fiecare zi. Este folosit în primul rând de Gen Zers ca o modalitate de a petrece împreună cu prietenii digital. Platforma este atât de reușită încât Facebook investighează căile de a crea o funcționalitate similară în cadrul platformei. Am văzut deja că videoclipul devine din ce în ce mai important pe social media, iar hangouturile live de grupuri video reprezintă o repetare naturală a acestei tendințe. Este posibil ca în 2018, Facebook să anunțe un produs similar cu Houseparty, care va câștiga peste utilizatori, așa cum a făcut-o și Instagram.

9. Space Spaces merge mainstream Facebook nu este interesat doar de streaming video live; ei au lucrat la un proiect numit Spaces, care este conceput pentru a permite prietenilor să se conecteze în VR. Dat fiind faptul că Facebook deține Oculus, o companie hardware și software de realitate virtuală, nu este deloc surprinzător faptul că gigantul social media dezvoltă o platformă pentru a utiliza această nouă tehnologie. Facebook este gata să evalueze spațiile în 2018. Când o fac, probabil că va fi primul produs VR social media de succes la scară.

10. Platformele sociale adoptă politici de guvernanță mai puternice  După o serie de decizii controversate în timpul alegerilor prezidențiale din 2016, platformele media sociale au adoptat o abordare mai practică a comportamentului de conducere pe platformele lor. Facebook recent a transformat mii de anunțuri care par a fi legate de intermedierea rusească și a investit în noi AI și forme de monitorizare umană. Având în vedere critica largă pe care Facebook și Twitter a primit-o în 2017, este probabil ca aceste platforme să adopte coduri de conduită și politici de guvernanță care să protejeze mărcile de critici viitoare.

Concluzie O serie de noi tendințe media sociale, care vor avea un impact atât asupra utilizatorilor, cât și asupra mărcilor, se întăresc și se accelerează. Este probabil ca streamingul video și realitatea virtuală să devină mainstream. În plus, brandurile se vor îndrepta către noi platforme sociale precum Instagram și Snapchat, în timp ce Gen Zers își petrec tot mai mult timpul acolo.  Odată cu anunțarea noilor iPhone-uri, realitatea augmentată are șansa de a deveni o parte a social media în moduri care nu au putut fi văzute decât acum câțiva ani. În cele din urmă, Twitter și Facebook vor adapta, cel mai probabil, politicile lor pentru a-și proteja mărcile de criticile politice și pentru a oferi utilizatorilor experiențe online mai bune.

 

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.