Fashion - Tendinţe, Lifestyle — April 29, 2017 at 21:42

Noul tău look-ochelari la modă

by

Gant este imaginea stilului de viata american ce ne ofera produse de inalta calitate.

Povestea Gant incepe odata cu sosirea lui Bernard Gantmacher la New York in 1914. Acesta era un emigrant evreu plin de ambitii, ce parasise Rusia pentru o viata mai buna.

Odata ajuns in America isi indreapta atentia catre Manhattan unde se angajeaza intr-o fabrica de textile. Aici isi cunoaste sotia si impreuna au doi copii, Marty si Elliot.

fratii gantCei din urma pun bazele a ceea ce avea sa devina mai tarziu un adevarat imperiu. Isi incep activitatea in New Haven confectionand camasi si furnizandu-le altor magazine.

In anii ’60 Gant isi castigase deja mult cuvenita popularitate devenind cel de-al doilea cel mai mare producator de camasi din lume.

gant-ss-2011-john-espositoAstazi Gant ofera o gama larga de produse:haine,  ceasuri, ochelari, incaltaminte, parfumuri si chiar mobilier.

Totul se datoreaza legendarei camasi Gant cat si inovatiilor aduse in croirea acesteia. In prezent Gant activeaza in 60 de tari de pe Glob in peste 600 de locatii.

Ana Hickmann-modelul ochelarilor in trend

Ana-Hickmann-GO-EyewearModelul brazilian de renume mondial, Ana Hickmann, a inceput sa-si promoveze in 2002 propriul brand ce includea haine, cosmetice, pantofi si ochelari.

Flerul si simtul estetic desavarsit de experinta sa in lumea modei i-au adus imediat faima, produsele sale fiind catalogate imediat ca fiind in trend. Dupa peste 10 ani de la lansare, brandul Ana Hickmann si-a castigat treptat dar sigur renumele mondial.

Colectia de ochelari Ana Hickmann este cea mai cunoscuta din Europa. Acest fapt se datoreaza in mare parte calitatii, personalitatii si stilului produselor.

Atat ochelerii de soare cat si ramele pentru ochelarii de corectie intalnesc nevoia femeii contemporane pentru eleganta confortabila de fiecare zi.

ana hickmann eyeglassesMaterialele folosite de foarte buna calitate, finisajele si confortul oferit au adus ochelarii Ana Hickmann in topul preferintelor.

a hickmann ochelari soareBrandul Ana Hickmann a pus pe piata printre putinele rame 100% bio prin colectia Go Eyewear.

Produsele acestei colectii folosesc materiale 100 % organice cum ar fi M 49 by Mazzucchelli.  Acesta este un acetat din celuloza manufacturat din doua tipuri de fibre: unul ce deriva din semintele de bumbac si altul din lemn de conifere.

Acesta material da ochelarilor  o finete aparte si o textura matasoasa.

ana hickmann Go eyewear

Silhouette-pasiune pentru excelenta

silhouette eyewearSilhouette s-a nascut dintr-o viziune-ochelarii ca accesorii-in 1964 si astazi este brandul de top cu cele mai usoare rame din lume.

Produsele lor sunt exclusiv confectionate manual cu cele mai bune materiale, folosind cea mai buna tehnologie.

Brandul austriac a reusit sa revolutioneze piata prin designul oferit ramelor sale, prin crearea de noi tehnologii in prelucrarea si proiectarea acestora.

Silhouette are o istorie inedita. Este printre putinele branduri care si-a distribuit produsele in spatiu alaturi de NASA in peste 30 de misiuni si a facut inconjurul lumii de cateva ori alaturi de Orchestra Filarmonicii din Viena. Este  prima alegere pentru multe personalitati din show-biz, politica si mediul de afaceri world wide.

 

Silhouette este dovada ca thinking big este calea catre succes alaturi de perseverenta si inovatie  si nu este putin avand in vedere ca debutul povestii Silhouette a avut putini protagonisti: un singur designer si un staff de doar cinci oameni.

Abordarea i-a facut celebri. Faptul ca au vazut ramele ca niste accesorii, usor adaptabile la tinutele de zi. Si-au concentrat atentia pe acesta idee si pe un material inedit: titanul, material din care sunt confectionate majoritatea ramelor Silhouette, material extrem de usor, elastic si aproape indestructibil.

Designul ramelor Silhouette  este cunoscut pentru faptul ca nu influenteaza fizionomia fetei, moto-ul dupa care se ghideaza brandul fiind Feel Lite. Show Style.

Si ca sa pastreze aceeasi nota grandioasa  Silhouette are si propria simfonie. Se numeste Passion for Excellence si este compusa de austriacul Hermann Miesbauer cu ocazia Aniversarii de 50 de ani  a brandului.

O puteti asculta aici.

Police cel non-conformist

police neymar JrInfiintat in 1983, brandul Police s-a facut remarcat prin designul distinctiv pe care il promova; a patruns pe o piata cu multi jucatori dar s-a remarcat prin stilul „underground” si modul in care rezona cu publicul larg din intreaga lume.

A reusit sa uimeasca si sa incante prin stilul urban si lentilele albastre ale ochelarilor de soare, avand de-a lungul anilor ca reprezentanti iconuri ale showbiz-ului , ale modei si ale sportului international.

Asa a inceput Police sa se remarce, propunand un stil de viata, nu doar produse inovatoare, devenind astazi un brand ce produce nu doar ochelari ci si parfumuri, ceasuri, accesorii din piele, bijuterii si haine.

Inca de la inceputuri Police a reusit sa schimbe regulile jocului, sa provoace competitorii printr-un mod unic de a comunica cu publicul larg din intreaga lume, propunand un stil de viata.

Ochelarii Police sunt inspirati de spiritul american, sunt unisex si isi gasesc radacinile  in street-style-ul marilor orase.

Stilul brandului este agresiv, urban, metropolitan. Designul ochelarilor Police se adreseaza tinerilor aventurosi, independenti si rebeli. Brandul ii targheteaza pe cei care incalca regulile  si se identifica cu stilul propus de Police-cel non-conformist.

Fara sa tradeze spiritul brandului si vocatia libertatii, ochelarii Police au reusit sa se identifice timp de doua decade cu tinerii din intreaga lume, avand mereu atentia detaliilor fara sa-si piarda identitatea.

Furla-intre eleganta si originalitate

furla fotoInfiintata in 1927 in Bologna de familia Furlanetto, Furla este o companie italiana cu prezenta internationala.

Povestea casei de moda incepe odata cu decizia lui Aldo Furlanetto de a comercializa genti si alte produse mici din piele manufacturate dupa metode traditionale italienesti.

Aceste tehnici au fost cele care i-au desavarsit creatiile , Aldo fiind fidel acestora si dupa cunoasterea succesului international.

In anii ’60 copiii lui Furlanetto, Giovana, Carlo si Paolo preiau afacerea hotarati sa faca populara geanta de mana Furla si accesoriile casei de moda la nivel mondial.

Astfel, brandul reuseste sa se extinda pe plan international de-a lungul anilor ’80, fiind prezent in 100 de tari.

O emblema a casei de moda Furla, ce merita merita mentionata, este sediul central si primul magazin Furla, o vila din sec. 18, perfect restaurata.

furla houseUn spatiu ce inspira si ne evoca spiritul brandului Furla, vila este modelul dupa care sunt construite toate concept-store-urile Furla din lume.

Ochelarii Furla oglindesc stilul autentic italian pe care casa de moda il promoveaza, fiind apreciati mai ales de femei datorita liniilor simple si culorilor folosite.

Ochelarii Furla sunt accesorii ce interpreteaza stilul italien intr-o maniera contemporana adaugand o nota de eleganta atemporala.

Guess – sexy si aventuros

kate-upton-red-glasses-guess-2011-0Povestea Guess incepe in 1981 atunci cand fratii Marciano parasesc Franta si urmeaza visul american.

Inspirati de stilul de viata european , fratii Marciano redefinesc denimul. Creaza primul model de blugi, denumit Marilyn, prespalati , slim-fit. Bloomingdale este primul magazin ce achizitioneaza acest model intr-o cantitate relativ mare, doua duzine.  Toti blugii sunt cumparati in doar cateva ore. Acesta este startul notorietatii brandului Guess.

Guess devine astfel un simbol al tineretii, al stilului sexy si aventuros, incantandu-ne, lasandu-ne sa visam la acest stil de viata prin campanii de advertising indraznete, iconice cu care castiga numeroase premii Clio.

Astazi, Guess este un brand de lifestyle cu renume mondial, prezent in peste 80 de tari.

Alege ochelarii Guess pentru istoria pe care acestia o poarte, pentru ceea ce reprezinta, pentru calitatea si stilul lor sexy si mereu tanar.

 

Escada- pasiunea „la moda”

Escada-Girls-Eye-Wear-Fashion-Collection-2013-7Povestea Escada incepe odata cu povestea de dragoste a fondatorilor: fostul model de origine suedeza Margaretha Ley si Wolfgang Ley . Ei sunt cei ce si-au impartit inca din 1976, inceputurile casei Escad, pana in 1992, moartea Margarethei, responsabilitatile conducerii acestei case de moda.

Margaretha s-a mutat la Paris imediat dupa castigarea titlului de Miss Suedia. A ajuns in scurt timp unul dintre to-modelele vremii avand ocazia sa cunoasca in amanunt culisele industriei modei. Domeniul a pasionat-o atat de mult incat a invatat sa faca insasi tipare, sa croiasca, iar la moartea primului ei sot a mostenit o fabrica de tricotaje.

Cu experienta dobandita la casa de moda a celebrului designer Jacques Fath, unde a lucrat o vreme si cu sprijinul celui de-al doilea sot Wolfgang Ley, frumoasa suedeza si-a infiintat in Germania, la Munchen, primul atelier.

In 1976 cuplul aduce pe podium prima colectie Escada. Numele l-au imprumutat de la o cursa de cai din Irlanda. Margaretha se ocupa de partea artistica a afacerii pe cand sotul acesteia de partea financiara.

Cheia succesului Escada cu siguranta a fost pasiunea, propulsand brandul la o recunoastere internationala.

Inceputul anilor ’80 a adus o adevarata nebunie pentru jachetele tricotatemarca Escada, ce aveau un design extrem de elegant, ce trecea aceste piese, mai degraba sport, granita elegantei greu accesibile unui pulover.

In 1982, Escada ajunge in State, aparand in Vogue, urmand ca un an mai tarziu sa i-a cu asalt Asia, mai exact Hong-Kong-ul.

In 1992 Margaretha moare. Casa de moda trece printr-o adevarata criza pana in 1994 cand la carma vine Brian Rennie. In prezent Escada se bucura de un imens succes, fiind prezenta cu 400 de magazine in peste 60 de tari.

Peisajul Escada numara astazi: Escada Couture, Escada Kids, Escada Elements, Escada Eyewear, Escada Accesories, Escada Jewellery, Escada Lingerie, Escada Sport Accesories.

 

Povestea legendarilor ochelari Ray-Ban

RAY-BAN_Sunglasses_AVIATOR_LARGE_METAL_RB_3025_001_51_A_GOLD_1Povestea Ray-Ban incepe pe 7 mai 1937, aceasta fiind data la care prima pereche de ochelari Ray-Ban-atunci botezati Anti-Glare-este patentata de catre opticienii Bausch&Lomb.

Acesti ochelari sunt patentati ca raspuns la cerinta unui locotenent din armata americana ce cauta niste ochelari capabili sa ii protejeze ochii de razele puternice de soare dar care sa aiba si un design agrabil.

Asadar, asa se nasc primii ochelari cu lentile anti-reflex ce aveau o rama din metal usoara, placata cu aur. Lentilele erau verzisi filtrau cu succes razele UV.

Aceasta prima pereche de ochelari s-a bucurat imediat de atata succes incat toti membrii corpului de aviatie au adoptat acest stil-de aici si porecla Aviator Glasses, un termen ce astazi defineste gama de ochelari cu acest design.

Popularitatea brandului a crescut si mai mult in momentul in care a fost lansata prima pereche de ochelari de soare cu rama de plastic.

audrey.jptNoua inventie primeste numele de Wayfarer. Devine popular peste noapte, mai ales in randul femeilor, fiind un pas important deoarece stilul Aviator fiind preferat mai mult de domni.

Momentul de glorie a Wayfarer-ului este filmul „Breakfast at Tiffany’s”  din 1961 unde  Audrey Hepburn poarta cu mandrie acest ochelar.

Asadar, asa a inceput totul. Ray-Ban devine un nume prezent pe buzele tuturor. Foarte multi designeri ajung sa se inspire din modelele lor, mai ales a celui Aviator.

In 2009 Bauch&Lomb vinde marca Ray-Ban concernului Luxoticapentru 640 de milioane de dolari si pana in prezent modelele Wayfarer si Aviator sunt cele mai cautate modele de ochelari din lume.

Etnik London…the new brand in town

Bp7tOGBCcAAIx9S.jpg largeAtmosfera multiculturala si abilitatea de a fi un trend-setter pe mai multe piete a transformat Londra intr-o sursa de inspiratie pentru stilisti si designeri vestimentari din intreaga lume.

La capitolul ochelari, foarte rar se intampla ca alcineva sa iasa in evidenta pe piata globala deoarece Italia a detinut locul de onoare intotdeauna.

Etnik London a reusit sa se remarce prin faptul ca a interpretat stilistic individualitatea si libertatea de exprimare a fiecaruia dintre noi.  A reusit aceasta performanta prin studiul amanuntit al materialelor folosite cat si a combinatiilor de forme ale produselor care ne fac sa ne simtim in largul nostru.

Etnik London ne aminteste de lumea stralucitoare a cinema-ului, artei si designului.

Ne transpune in stilul de viata londonez unde moda este transpusa intr-un stil de viata. Cu un aer soft-vintage ce ne aminteste de stilul iconic  si contemporan in acelas timp-asa ne incanta Etnik London.

Cei de la Etnik London ne propun produse de inalta calitate, manufacturate cu o mare atentie la detalii, cu un stil unic, pretios si atemporal.

Culorile folosite nu sunt excesive, sunt elegante si intense punand si mai mult in evidenta forma incantatoare a fiecarei rame.

Lentilelile ochelarilor de soare Etnik London sunt selectate dupa inalta rezistenta la accidente, flexibilitate si transparenta. Sunt recomandate nu doar pentru calitate dar si pentru protectia pe care o confera impotriva razelor UV.B8gzAs6IgAAMU7D

Daca v-am incantat cu aceasta prezentare si doriti sa cumparati o pereche de ochelari de soare sau de vedere marca Etnik London ii puteti gasi in Romania la Optica 10. Sunt singurii care ii comercializeaza…asa ca nu mai stati pe ganduri!

Givenchy-brandul elegantei

AudreyBlackDressCu totii ne dorim sa purtam haine si accesorii la moda, identificand de cele mai multe ori ” la moda” cu „de brand”.

Ce este de fapt brandul? Un etalon al bunului gust dar mai ales o filosofie aparte si nu in ultimul rand  o entitate cu o istorie proprie si valorii bine definite.

Asadar, atunci cand purtam un brand purtam o particica din istorie si conceptele si valorile acesteia.

Brandul despre care povestim astazi este unicul Givenchy.

Istoria acestei case de moda incepe in 1952, la inceput de Februarie, cand Hubert de Givenchy deschide primul sau butic cu o colectie ce s-a bucurat de un succes imediat. Un an mai tarziu are loc intalnirea sa cu cea care avea sa-i ramana muza pentru totdeauna, Audrey Hepburne si cu care avea sa-i lege o prietenie de 40 de ani. Pentru aceasta creaza primul sau parfum L’interdit si timp de un an, inainte de a-l pune pe piata, actrita este singura care il poarta.

Asa incepe istorie flamboaianta a casei de moda Givenchy-Hubert de Givenchy fiind vreme de 43 de ani propovaduitorul unui stil elegant, sculptura, pur.

 

Accesorii desavarsite, ochelarii Givenchy poarta cu eleganta stilul casei de moda.

Proiectati cu mare atentie la detalii sunt o emblema a bunului gust. Sunt subtili, chiar si detaliile mai indraznete cu ar fi animal printul fiind reprezentateintr-un mod minimalist.

Sunt disponibili in diverse materiale si culori avand ca trasaturi comune calitatea si bunul gust.

Daca va incanta aceste accesorii elegante ii puteti gasi la Optica 10- optica de tip butic situata in centrul Bucurestiului.  Orice model va incanta il gasiti aici sau aveti posiblitatea sa il comandati.

www.optica10.ro

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.