Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
People-Passion-Performance — July 11, 2018 at 00:20

Generația millennials, schimbări pe care le-a produs în afaceri

by

shutterstock_744424462

Au încredere, sunt creativi, au îndrăznit să provoace reguli vechi sau învechite și cred că tehnologia este cel mai important motor pentru succes în acest moment. Vorbim despre generația millennials, care până în 2020 va reprezenta jumătate din forța de muncă la nivel global, potrivit unui studiu al Universității de Business Kennan-Flagler. Impactul acestei generații s-a produs și la nivel de business, odată cu apariția tot mai multor antreprenori care au decis să joace după alte reguli decât cele ale companiilor mari.

6 schimbări pe care generația millennials le-a produs în afaceri:

  1. A schimbat modul în care cumpărăm

Orele petrecute în fața vitrinelor magazinelor s-au transformat în ultimii ani în aplicații pentru telefoane, tablete sau computere, în site-uri bine optimizate care oferă recomandări în funcție de istoricul de căutare și de cumpărare și în platforme care îți pun la dispoziție servicii tot mai diverse, de la mâncare proaspătă, organică, la servicii alternative de transport. Și toate acestea odată cu apariția generației millennials, care a căutat să se apropie tot mai mult de inovație.

  1. A schimbat modul în care ne raportăm la tehnologie

Și pentru că am ajuns la inovație, tehnologia nu înseamnă doar telefoane inteligente, camere foto spectaculoase și ceasuri de fitness, ci și metode mai eficiente de transport prin orașele aglomerate, precum astfel de trotinete electrice, și implicarea tehnologiei și inovației de acest fel în influențarea în mod pozitiv a mediului înconjurător.

  1. A schimbat modul în care muncim

Flexibilitatea este cuvântul cheie atunci când vorbim despre modul în care generația millennials alege să muncească, notează și analiștii americani de la Entrepreneur. Pauzele de masă au devenit o bună ocazie de a răspunde rapid la un mail amânat, drumul cu metroul până acasă este o perioadă perfectă pentru documentare, iar spațiul de lucru s-a mutat din birourile clasice în zone relaxante, precum cafenele sau parcuri, dezvoltând între timp ideea de a lucra în sistem remote, adică de la distanță. Mai mult, odată cu generația millennials a apărut și fenomenul nomazilor digitali, care călătoresc în toată lumea, având nevoie doar de acces la internet și un laptop pentru a putea lucra.

  1. A schimbat modul în care vedem relațiile cu clienții

Industria serviciilor cu publicul și clienții a evoluat enorm în ultimul deceniu, datorită generației conectate în permanență cu tehnologia. Acum, echipe de comunicare oferă sprijin clienților 24 de ore din 24, ideea programului fix și a ghișeelor greoaie fiind tot mai îndepărtată, acest lucru cel puțin în Europa de Vest și America de Nord.

  1. Au readus produsele locale în prim plan

Un studiu realizat de Nielsen arată că 3 din 4 persoane care aparțin generației millennials sunt dispuse să plătească mai mult pentru un produs, cu o singură condiție, ca acesta să fie realizat de un producător local, contribuind astfel la dezvoltarea comunităților.

  1. Au oferit un exemplu despre startul în afaceri fără un buget

Tot prin tehnologie, folosind platformele de crowdfunding sau prin branduri construite cu ajutorul rețelelor de socializare, tinerii din generația millennials au reușit în anumite cazuri să sfideze una dintre cele mai vechi reguli din business, privind finanțarea și riscurile financiare atunci când vorbim despre startul unei afaceri.

forbes.ro

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.