Comunicate de presă — March 21, 2018 at 19:48

Ecoaqua SA anunță deschiderea Centrului nr.2 de Informare și Relații cu Publicul și vă așteaptă cu deosebit interes

by

In data de 21.03.2018, in cadrul manifestarilor organizate in ajunul Zilei Mondiale a Apei, ECOAQUA SA Calarasi a deschis in Municipiul Calarasi, str Prel Bucuresti, Bloc I36, Scara A, Parter (Casieria Orizont”), CENTRUL  DE  INFORMARE  SI  RELATII  CU  PUBLICUL NR 2Telefon: 0342 404 403

Intr-un spatiu amenajat specific asigurarii unei informari si acordarii de relatii profesionale  privind  activitatea operatorului regional de apa si canalizare, ECOAQUA SA este hotarata a veni mai aproape de clientii sai, pentru a le oferi detalii privind modalitatea de facturare in condominiu, continutul contractului de furnizare, preluarea unor sesizari si sugestii privind imbunatatirea activitatii.

Avand succesul si experienta inregistrate cu deschiderea primului centru, din str N. Titulescu nr 2 Bloc D2 parter, ne dorim o imbunatatire a comunicarii cu clientii nostri si aducerea la cunostinta a intentiilor noastre pentru a afla parerea lor, in vederea crestereii calitatii serviciilor prestate de compania noastra.

De asemenea, in spatiul aferent acestui centru se poate incasa in continuare facturile de apa si canalizare emise de unitatea noastra.

Va asteptam asadar de la ora 10.00 la 17.30 zilnic de LUNI pana VINERI in aceasta locatie unde puteti beneficia de urmatoarele servicii:

  1. Incasare in numerar si cu cardul bancar (comision zero lei) a facturilor de prestari servicii de apa si canalizare;
  2. Informatii privind evidenta in Fisa Clientului a facturilor emise, platilor si indexelor facturate, cat si a soldului datoriei restante la zi;
  3. Explicatii privind cadrul legal al desfasurarii activitatii noastre in general si detalii privind legislatia la zi a facturarii consumului de apa in condominiu (scari de bloc);
  4. Preluare sesizari si reclamatii privind facturarea serviciilor noastre, a avariilor sau privind calitatea apei distribuite;
  5. Informare privind investitiiile ce vor fi promovate de ECOAQUA SA, atat din fonduri proprii, cat si prin programele Uniunii Europene, privind infrastructura de apa si canalizare din judetele Calarasi si Ialomita;
  6. Depunere de cereri privind verificari programate in condominii (scari de bloc), de verificare si depistare pierderi de apa in instalatia interioara a utilizatorului;
  7. Asigurarea consultantei privind actele necesare si etapele realizarii unui bransament de apa si/sau racord de canalizare;
  8. Asigurarea consultantei privind actele necesare si etapele obtinerii avizelor eliberate de operatorul ECOAQUA SA.

Prin activitatea desfasurata in cadrul acestui centru, ECOAQUA SA Calarasi garanteaza:

  • Comunicare usoara si eficienta;
  • Informatii certe si in timp real;
  • Gestionare rapida a problemelor clientilor;
  • Incredere mai mare a clientilor in relatia cu compania ECOAQUA SA.

Departament comercial

ECOAQUA SA CALARASI

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.